BIM Augusti <3
[/quote]
Såg att vi hade bim samma dag. Hur lång är din cykel? När hade du äl? :)
[/quote]
Såg att vi hade bim samma dag. Hur lång är din cykel? När hade du äl? :)
Fått hem gravtest idag...ska verkligen försöka spara dom tills bim varit o inte testa i förväg, kan ju inte slänga ut hur mkt pengar på test. Har ju ett digitalt hemma med men vill inte ta det innan man är relativt säker,vill få ett plus på annat test först...
En vecka kvar till bim men tror inget hänt...har dock varit ett känslomässigt vrak sedan äl. Blir tårögd av vad som helst.. t.o.m när man såg klipp på brandmännen från Polen när dom åkte uppåt i landet.
Finns något starkt inom mig som säger att detta är slutet, att alla dom konstiga symtom jag haft senaste två cyklarna är pga tidigt klimakterie, tror verkligen inte vi har någon mer chans...men kör på ändå o hoppas på ett mirakel....
Hur gammal är du?
Kul med lite plus. Hoppas på se många mer :)
Själv känns det som en evighet till bim. Kommer försöka hålla mig borta från FL lite mer. Känns som en olyckskorp bara för mig :D
Men så vill jag samtidig läsa hur det går för alla.
hur får ni dagarna att gå om man bortser från jobb? Har ni några hobbysar?
Äl+10 imorgon...frågan är om man vågar testa? Ska iväg till en kompis ett par dagar o skulle gärna ta ett glas vin el två när vi är där...inte för jag tror vi plussar denna gång men hoppet finns ju alltid. Vet dock att clearblue plus kan ge spökstreck då jag fått det två ggr. Men om man är gravid, hur starkt kan plusset vara på bim-4 ,någon som testat då o varit gravid? Hur starkt blev erat test...
Avskyr denna tid.
Den går sjukt långsamt men samtidigt vill jag inte den ska skynda heller då jag börjar jobba igen om 3 veckor. Motstridiga känslor.
Ja men samma här, alltid nåt som man tänker att det måste vara ett tydligt tecken.
Jag funderar på att testa nästa fredag. Vet inte riktig när äl var exakt men då har man liksom lite att gå efter om de är negativt.
Komiskt att du sa det. Jag beställde hem ett klimakterietest för några veckor sen, var helt inställd på att de var kört. De var tack och lov negativt men skönt att ha gjort de så hjärnspökena försvann.[/quote]
Ok..var beställde du det, kostar? Kanske vore något att testa för att få bort tankarna från det...här börjat det bekanta innan mens, uppsvälld mage o flytningar som brukar komma en el två dagar innan mens :(
Bim imorgon el måndag...temp fortfarande hög men tog ett test igår sol visade blankt,bara en svag skugga dom clearblue alltid har så inväntar mensen. Antar att tempen sjunker imorgon.
Tycker mina bröst är större men känns som det kommer o går så är säkert inbillning bara för att jag verkligen så desperat vill bli gravid. Har ju nya symtom hela tiden, funderar på att köpa ett sådant där klimakterietest o se om det är något sådant som spökar...
Fortfarande hög temp men blankare än blankt på testet...mens imorgon el tisdag då antar jag, tempsänkningen kommer väl imorgon....surt,började verkligen hoppas när tempen fortfarande var hög idag men antar att äl var någon dag senare än jag trott :(