IVF sommar/höst 2018
Frågade en heldel och de kan aldrig se om enzymer saknas i kroppen eller om det är för få pinopoder. Jag tror mest på att det inte fortsatte och dela sig då äggkvaliten är sämre på tanken med åldern.
Frågade en heldel och de kan aldrig se om enzymer saknas i kroppen eller om det är för få pinopoder. Jag tror mest på att det inte fortsatte och dela sig då äggkvaliten är sämre på tanken med åldern.
Tack för alla glada tillrop! Äggplocket gick bra (Men gjorde rätt ont) och resulterade i 15 ägg! Nu går vi in i en annan del av processen med väntan och försiktigt hopp om flera befruktade ägg och återföring.
Det kan man aldrig veta.
Cd 9 och en blåsa uppmätt till ca 13mm. Min slemhinna hänger dock inte med som endast va 3 mm. Är så ledsen. Blir nog ingen återföring denna cykel om inte ett mirakel skulle ske o den växer jättemycket sista dagarna. Sen kommer jul o då passerar ännu mer tid samt en resa inbokat två veckor i januari. Allt känns piss :(
Men vad trist! Finns det något att göra? Kan slemhinnan behöva få lite hjälp på traven? Förstår att du blir ledsen. :(
Förstår känslan. Min slemhinna var jätte tunn inför första fet, tror den kom upp i 5 mm på dag 22. Jag fick ta letrozol och då gick det bättre. Har du tagit nån medicin nu? Annars kan jag rekommendera letrozol.
Heej, tittar in här regelbundet och hejar på er i det tysta! Vad kämpigt med slemhinnan! Tänkte tipsa om akupunktur har du testat det någon gång? Styrkekramar till dig!
Ruvardag 3 här. Den olidliga tiden just nu. Skillnad sedan tidigare så har jag inte börjat fått nån riktig molvärk än. Bra är väl att det är super stressigt på jobbet så jag har inte tid att filosofiera heller.
Önskar ibland att man kunde se in i framtiden!
Ruvardag 3 här. Den olidliga tiden just nu. Skillnad sedan tidigare så har jag inte börjat fått nån riktig molvärk än. Bra är väl att det är super stressigt på jobbet så jag har inte tid att filosofiera heller.
Önskar ibland att man kunde se in i framtiden!
Tack! Det är fem dagars. Förhoppningarna är lite låg, på kliniken direkt efter insättning går jag på moln men ungefär 3 timmar senare så kommer hopplöshetskänslorna. Jobbigt! Skulle ju vara för bra för att var sant om det skulle fungera nu, precis innan jul.