jaktenpaflow skrev 2018-08-05 20:47:51 följande:
Ja otroligt!! För första gången på väldigt länge så känner man att man har en chans att verkligen bli gravid! Hoppas så att det tar sig nu och att det resulterar i en frisk liten bebis... Japp mindre kul är det med dem där vagitorierna... TRE gånger om dagen?! Inte riktigt så hemskt som jag föreställt mig men är ju bara på andra dagen. Hur mår du i allt?:)
Jag fick ömma bröst och hade symtom tidigt så va nog vagitorerna. Sen visade ju positivt i 2 dagar innan missfall så ibland vet man ej Va som är vad. Man kände ju sig inte så fräsch nertill av dem med. Fick ofta ha trosskydd. Hade även en lista i badrummet där ja skrev morgon, em och kväll så ja kunde kryssa i å ha riktig koll att jag tog dem.
Jag känner mig konstigt nog lugn denna gången. Är kontrollmänniska, men har intalat mig att man måste släppa det, får lita på dem. Sen vet man lite nu va som komma skall. Och att sitta i gynstolen som var en ren skräck är ju inga problem längre. Började mäta ÄL idag och hoppas de ska ge utslag. I så fall gör vi första upptinade försöket 5-6 dagar efter ÄL.