IVF sommar/höst 2018
Andra försöker, blev gravid på första men missfall i v.6. Vilket försök är det för dig? Jag tror att vi alltid kommer ha kass magkänsla för känslorna har fått sig så många käftsmällar tror du inte? Jag håller tummarna!!
Andra försöker, blev gravid på första men missfall i v.6. Vilket försök är det för dig? Jag tror att vi alltid kommer ha kass magkänsla för känslorna har fått sig så många käftsmällar tror du inte? Jag håller tummarna!!
Rd 5 imorn med femdagars o jag känner absolut precis som vanligt. Inte ens ömma bröst som ja brukar ha efter äl. Magkänslan säger otroligt starkt att det gått åt hell
:(.... urs varför händer detta oss?? Deppar ihop här hemma.
Inte deppa än! Du får ha testdagen som målbild! Jag känner inget speciellt ännu heller, bara något enstaka stick nån gång ibland, men så kan det ju kännas efter ägglossning också så det är ju inget konstigt. :)
Någon som fått känningar i brösten? Vilken ruv dag var ni på då?
Efter 16 dagars ruvning kom testdagen till slut. Jag ÄR GRAVID!
Någon mer som känner sådan obalance i kroppen kall varm huvudvärk ibland lite illamående. Tror min mens är på gång för fy så jag känt mig idag är på ruv 8, brukar kännas liknande innan mensen ska komma.
En vecka efter transfer och negativt tjuvtest. Blastisarna verkar inte vilja vara kvar...fick alltså tillbaka 2 stycken för exakt en vecka sedan, en tidig blastis och en expanderad. Många testar positivt såhär tidigt och jag kunde inte hålla mig. ????
Nu börjar det dra ihop sig till testdag, är helt hispig av tankar. På söndag får jag testa, lovat sambon att inte tjuvtesta, han är rädd för att bli besviken. Men undrar om nån kan förklara när bim är i förhållande till testdagen? För kliniken drar väl till lite extra för att säkra upp mot lutinusen och ovitrellen som kan fördröja och spöka? Känner av en del värk i magen och ömma bröst i alla fall....
Jag sitter o räknar timmar nu typ..är idag dagen jag fick mens senast. Och har ont i magen..känns bara som att man vill att det ska sätta igång om det nu ändå ska gå åt skogen, så man slipper plågas!
Har också börjar blöda nu! Rejält. Så kört denna gången oxå! Varje JÄVLA gång!! Jag blir så arg på min kropp som vägrar ta emot det här embryot. Varför just jag!?
Hur ska man orka gång på gång? Detta va fjärde insättningen..känns bara jobbigare o jobbigare. Det där plusset på stickan känns så långt bort..