• mammsen79

IVF sommar/höst 2018

På vilken ruvdag fick ni plus på graviditetstestet, närkan man göra tidigast?

• mammsen79

Någon mer som känner sådan obalance i kroppen kall varm huvudvärk ibland lite illamående. Tror min mens är på gång för fy så jag känt mig idag är på ruv 8, brukar kännas liknande innan mensen ska komma.

• mammsen79
    Jooosen skrev 2018-12-18 18:14:44 följande:

Oxå rd 8. med femdagars. Ömma bröst sen igår. Beräknad mens idag.. men känner typ i kroppen att det inte tagit :(. Lite huvudvärk jag med...

Svårt att veta det är ju typ samma symtom vid väntad mens och en graviditet bara det att är det inte lite för tidigt att få gravsymtom redan?
  • mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-18 23:52:39 följande:

Tack! Det var sjätte återföringen och vår sjätte "hela" ivf-behandling.

Hur tidigt gjorde du gravtest på vilken ruv? Såg du tydligt på strecken då att du var gravid?
  • mammsen79

Någon mer som är trött? Hade lite främmande hemma i dag o när vi hade ätit så blev jag så sjukt trött ska ha främmande igen vid kl 18 hur ska jag orka? Vill så gärna göre gravtest men min mens är beräknad i morgon eller fredag.

• mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-19 16:22:00 följande:

Mm, blöder inte längre. Vi har fått en tid för ultraljud den 8 januari. Det känns långt bort.

Skönt att du inte blöder mera. Kram
  • mammsen79
    Elcca skrev 2018-12-20 07:47:24 följande:

Jag sitter o räknar timmar nu typ..är idag dagen jag fick mens senast. Och har ont i magen..känns bara som att man vill att det ska sätta igång om det nu ändå ska gå åt skogen, så man slipper plågas!

Samma här ska ha mens i dag eller i morgon. Hoppas verkligen vi inte får den. Håller tummarna kram
  • mammsen79
    Elcca skrev 2018-12-20 13:32:49 följande:

Har också börjar blöda nu! Rejält. Så kört denna gången oxå! Varje JÄVLA gång!! Jag blir så arg på min kropp som vägrar ta emot det här embryot. Varför just jag!?

Hur ska man orka gång på gång? Detta va fjärde insättningen..känns bara jobbigare o jobbigare. Det där plusset på stickan känns så långt bort..

Vilken ruvdag är du på?
  • mammsen79

Är på rv 10 illamådende i vågor, extremt trött mellan åt o mycket flytningar. Hoppas mensen håller sig borta. Någon med liknande symtom? Vilken ruv är ni alla på?

• mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-20 17:27:05 följande:

Hoppas att det är tecken på att det funkat!

Hade du några av dessa känningar?
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018