IVF sommar/höst 2018
På vilken ruvdag fick ni plus på graviditetstestet, närkan man göra tidigast?
På vilken ruvdag fick ni plus på graviditetstestet, närkan man göra tidigast?
Någon mer som känner sådan obalance i kroppen kall varm huvudvärk ibland lite illamående. Tror min mens är på gång för fy så jag känt mig idag är på ruv 8, brukar kännas liknande innan mensen ska komma.
Oxå rd 8. med femdagars. Ömma bröst sen igår. Beräknad mens idag.. men känner typ i kroppen att det inte tagit :(. Lite huvudvärk jag med...
Tack! Det var sjätte återföringen och vår sjätte "hela" ivf-behandling.
Någon mer som är trött? Hade lite främmande hemma i dag o när vi hade ätit så blev jag så sjukt trött ska ha främmande igen vid kl 18 hur ska jag orka? Vill så gärna göre gravtest men min mens är beräknad i morgon eller fredag.
Mm, blöder inte längre. Vi har fått en tid för ultraljud den 8 januari. Det känns långt bort.
Jag sitter o räknar timmar nu typ..är idag dagen jag fick mens senast. Och har ont i magen..känns bara som att man vill att det ska sätta igång om det nu ändå ska gå åt skogen, så man slipper plågas!
Har också börjar blöda nu! Rejält. Så kört denna gången oxå! Varje JÄVLA gång!! Jag blir så arg på min kropp som vägrar ta emot det här embryot. Varför just jag!?
Hur ska man orka gång på gång? Detta va fjärde insättningen..känns bara jobbigare o jobbigare. Det där plusset på stickan känns så långt bort..
Är på rv 10 illamådende i vågor, extremt trött mellan åt o mycket flytningar. Hoppas mensen håller sig borta. Någon med liknande symtom? Vilken ruv är ni alla på?
Hoppas att det är tecken på att det funkat!