IVF sommar/höst 2018
låter som du kan va gravid!
låter som du kan va gravid!
Tack för dina ord! Det är så skönt att detta forum finns! <3
Testdag redan på söndag den 23:e. Är riktigt hispig och vågar inte tro att jag faktiskt skulle kunna få ett plus, känns värre ju närmare jag kommer testdagen. Inga ömma bröst idag, lite värk som lika gärna kan vara tecken på att mensen är på väg, och vagt illamående som lika gärna kan vara nervositet. :/ men inget negativt resultat med faktisk mens eller minus(får inte testa i förväg för sambon) så hoppet lever att vi får ett julmirakel. ;)
Ser inte bra ut här...ledsen. mensen kommer väl när som när jag slutat med Lutinus.
Tack för kramen...man kan bara ana nåt svagt. 14 dagar efter plock och 9 dagar efter isättning av en blastis borde man se mer om det hade varit positivt.
Tack för kramen...man kan bara ana nåt svagt. 14 dagar efter plock och 9 dagar efter isättning av en blastis borde man se mer om det hade varit positivt.
Är det inte ett svagt svagt kors?
Ruv 12 i dag aldrig hänt tidigare att jag ruvat då länge. hur mår ni alla? Själv varit ganska trött o lite illamående idag.
Snart dags för test då? var det på julafton ni har testdag egentligen? Hoppas på positivt resultat :)