IVF sommar/höst 2018
Testomanen i farten. Idag såg jag två streck. Ser någon mer det? Väldigt tidigt då embryot bara är 10 dagar. (Ruvardag 8)
Testomanen i farten. Idag såg jag två streck. Ser någon mer det? Väldigt tidigt då embryot bara är 10 dagar. (Ruvardag 8)
Ser det tydligt!! Grattis!! Hur känner du dig? Några symptom?
Definitivt plus! Stort grattis!! :)
Kan knappt tro mina ögon!!
Ruvardag 6 idag med en 5dagars. Skulle testat imorgon bitti eftersom de är så tidigt men kunde inte hålla mig så tog ett test ändå.. :D
Jaa!! Absolut två streck! Åh jag blir så glad för er skull, har följt dig länge här så det blir extra roligt att se detta! <3 hoppas verkligen att det fortsätter som det ska nu, håll oss uppdaterade?
Omg vilken stark ökning!!! Grattis äntligen :D
Första ivf mötet gjort. Fick ett superbra bemötande. Gick igenom allt. Kommer bli korta protokollet. Nästa tisdag ska vi gå igenom sprutorna. Nästa mens beräknad 29 september så kan förhoppningsvis börja då!!! Våra odds ser bra ut sa han. Men vågar inte tro på något. Nu är frågan om man ska berätta för chefen eller inte :( .... kluven deluxe
Hej! Jag är så sugen att testa imorgon men är bara på tid 8 då... Satte in ett 3 dagars. Skulle vara sån lättnad om jag ev kan se något och om det inte syns så kan jag ju tänka att det troligtvis är för tidigt... men tror ni man kan det något på rd8?
Börjar med gonal imorn! Så nervös och spänd ...
Usch, tog precis fyremadel första gången. Den gjorde så jäkla mycket mer ont än gonalsprutan.. och det där med att dra ut kolven och kolla efter blod var ju riktigt meckigt... :(
Insättning idag, OM de inte ringer då blir det femdagars på lördag. Vill att de ska ringa o bli på lördag. Fått för mig att det är bättre odds! Är jag ute o cyklar? De ringer isf mellan 10-12...
Ruvare nu!! 6 av 10 befruktade som har fortsatt dela sig jättebra. Ett litet ligger i mig nu :D
Hej, i vilken vecka gör din klinik första ultraljud? Lycka till. Jag ska ringa min klinik imorgon efter jag tagit mitt test. Har tjuvtestat positivt hemma men man vet aldrig om man får missfall tidigt. Alltid är det något man är orilig för.
Första lutinus imorse. Jävlar va svårt d va. Fick in halva pinnen och skiten ramlade ut. Körde fingret istället. Hur gör ni lättast? Tror jag är svullen efter äp eventuellt ...
Tack!!! Men då kanske jag gör som du! Det gick ju vägen för dig :). När är ul idag?? Hoppas allt ser fint ut <3
Verkligen så skönt att veta att vi ska dra i gång.. Jag upplevde spolningen som hemsk och tänker att det här kommer vara värre.. men man kan ju alltid hoppas att man inte tycker det är fruktansvärt..
Journumret jag ringde ledde till en annan avdelning där de pratade ihop sig om att jag borde ta den en timma senare. Hon lät dock så osäker så jag hoppas det blir rätt nu.