IVF sommar/höst 2018
Men ägget blev ju brfruktad vi fick det insatt på dag 3
Men ägget blev ju brfruktad vi fick det insatt på dag 3
Jo jag vet, känns som man vinn ge upp hoppet och bara skita i denna process. Idag blöder jag massor o känner mig rastlös.
Bubblar i magen nu precis som innan mens :( BIM på måndag. Känner mig inte så hoppfull. :( å min kille är bortrest över helgen så känner mig så ensam. Hur mår ni andra?
Hur lång efter får man börja en ny behandling? Jag blöder nu men ska ändå göra test på fredag som känns onödigt men men,sedsn meddela dem. Tänker att jag hoppar progestereonet nu när jag blöder så mycket för det är väldigt obegagligt stoppa upp när det bara rinner blod/mens
Så om jag förstår rätt kan jag få börja nästa månad?Så om jag förstår rätt kan jag få börja nästa månad?
Så om jag förstår rätt kan jag få börja nästa månad?Så om jag förstår rätt kan jag få börja nästa månad?
Hur känns det idag? Har han kommit hem?
Jag mår ok. "Ser fram emot" att påbörja nytt försök, om läkaren på kliniken inte kommer med andra rekommendationer.
Skönt att inte behöva vara själv! Hoppas med dig på att det är goda tecken!
Hej! Jag klarade det inte, utan rycker i halmstrån känns det som genom att lägga in en bild. Mannen säger han ser konturerna och jag ser vålnader med, men kanske bara en skugga från där strecket förväntas vara och att det alltid syns en skugga där? Ser ni något?
Rd 8 idag...
Då är det bekräftat att jag inte blev gravid denna gång. Ska tala med läkare i em ang hur fortsätta. Fortsatt lycka till alla! Jag kanske återkommer längre fram igen. Kram <3