Akira Öken skrev 2018-11-29 13:10:17 följande:
Jag mår rätt ok, inte farligt ont i magen idag, men värre med besvikelsen. Och det är klart man kan tänka att jag ändå borde vara glad över 3. Vi har ju varit med om att få 1 befruktat, 0 befruktade och en gång när alla ägg dog på labbet. Så i jämförelse med de gångerna är det ju bra. Men samtidigt 3 av 14, det känns så lite. Vårt problem är manlig faktor och läkaren tror att resultatet beror på spermierna (som både är få och av dålig kvalitet).
Skönt att du mår bra! Och hoppas att du får positiva nyheter snart!
Linköping har inte ringt och ändrat tiden för insättning i morgon så då blir det i morgon som gäller.. Känns sådär, trodde det kanske skulle odla i 5 dagar. De har inte heller ringt om hur många av de 14 som blev befruktade, hoppas få svar i morgon.
nypan78 skrev 2018-11-29 13:48:41 följande:
Det är det enda jag verkligen är orolig över, att bli överstimulerad. Hur fastställer dem detta? Hur länge håller det i sig isf? Min kusin råkade ut för överstimulering en gång, lyckligt slut i slutändan men hon var riktigt illa ....
Jag tror de handlar om mängden ägg, vätska och så. Men hon frågade hur jag hade mått förövrigt och jag har inte varit dålig så då verkade hon ändå lugn. Vet inte vad som händer om man blir överstimulerad? Gör de något?