IVF sommar/höst 2018
Okej har läst det oxå. Ja jag har bara gjort en hittills så vet att jag får ha tålamod. Blir bara så frustrerad av denna oförklarliga diagnos... något fel måste det ju vara!
Okej har läst det oxå. Ja jag har bara gjort en hittills så vet att jag får ha tålamod. Blir bara så frustrerad av denna oförklarliga diagnos... något fel måste det ju vara!
Ja, det är längesedan nu, sonen fyller 8 i januari. EN lyckad frysbehandling var det, sedan några mirakel till...men nu är det ju sista chansen för mig känns det som. Lite galet. Inte lika stressad som då (innan första barnet kom till slut) men lite orolig över eventuella biverkningar och risk för överstimulering. Då hade vi inga problem iofs
Tack så mycket! Nej antagligen behöver man inte oroa sig för sånt, som dom sa på kliniken så kan jag inte påverka på något sätt ifall ägget fäster eller inte utan ska leva på som vanligt. Men ja, lättare sagt än gjort.
Okej, 6 försök, så starka ni är!!! Det är verkligen en berg och dalbana det här med den ofrivilliga barnlösheten, men på något lustigt sätt så tappar man aldrig hoppet. Har ni fått göra återföring vid alla försök? blivit gravid något ut av försöken?
Aa man vet ju så lite om sånt! När är ditt äggplock? Spännande, hoppas verkligen för din skull nu!! :)
Vi har tre kvar i frysen nu. Hoppas innerligt att guldägget ligger där
Japp igång nu! Sprayat i 4 dagar, inga biverkningar än förutom nysningar. Du då?
Spännande! Vi kommer nog ligga rätt lika!
Felhantering??? Låter oproffsigt, bytte ni klinik då eller fick en gratis behandling iallafall??
Får jag fråga vilken klinik?
Det blir Menopur här också. Hur många UL kontrolle brukar det bli under sprutperioden numera? Mår toppen än så länge, minns att jag fick kallsvettningar under sprayperioden sist (för 8-9 år sedan)...men samma läkemedel, Menopur blir det iallafall.
ruvarupdate:
ruvardag 3, känner knappt något förutom ont i bröstvårtorna, men det har jag haft sedan jag tog suprefacten. Sen känner jag att det ilar och drar i livmoder området, men kan likväl vara känningar av lutinus... varför känner man efter såhär :((((( om jag känner mig själv rätt så kommer jag tjuvtesta redan i helgen......