Sasso122 skrev 2018-12-29 12:41:58 följande:
Ja, det är imponerande hur mycket man orkar med :)
Ah ok, men vad fint att ni hittade tillbaka till varandra <3
Funderar också på att ta en paus om vi skulle misslyckas med detta försöket men samtidigt blir jag lite stressad av den tanken då jag har en biologisk klockas som tickar emot mig (fyller 39 om några veckor). Men försöker se kortsiktigt och ta en behandling i taget :) Hur gammal är du om man får fråga? :)
Ja, femte behandlingen men tredje försöket (förhoppningsvis). De två avbrutna behandlingarna räknades tack och lov inte som försök eftersom det aldrig blev något äggplock. Yes, sprayar med Synarela. Har ännu inte känt av några tydliga biverkningar, lite huvudvärk och stundtals lätt illamående. Fick byta från Elonva till Fostimon då tillverkaren av Elonva har slutat tillverka medicinen pga för dålig lönsamhet... Enligt läkaren kan Fostimon fungera bättre för kvinnor som är lite äldre så hoppas på att det stämmer :) Vilka hormoner använde du med det långa protokollet?
Hur mår du nu? Förväntansfull inför första UL?
Förstår att du känner av klockan tickande. Den har stressat mig väldigt mycket i perioder. Jag är snart 37.
Vi har också två behandlingar som inte räknades med. En där vi inte fick några ägg befruktade och en där alla ägg dog på labbet på grund av felhantering.
Hoppas att du slipper (fler) biverkningar.
Jag har nedreglerats med Synarela 3 gånger och Suprefact en gång. Använt Menopur alla gånger, de senaste med dosen 412,5 ie.
Jag mår rätt ok. Svullen, både av julmat och av långsam mage. Väldigt trött, liksom sömning. Både förväntansfull och rädd för ultraljudet. Tänk om det ändå inte är något därinne.