IVF sommar/höst 2018
Nyss vul. Allt såg fint ut för att göra fet denna cykel. Kommer bli med en blasto! Två dagars var det vid färska såå hoppas verkligen nu!!
Nyss vul. Allt såg fint ut för att göra fet denna cykel. Kommer bli med en blasto! Två dagars var det vid färska såå hoppas verkligen nu!!
Tack du <3. Kör ni igång andra ivf i januari eller februari? Står du ut eller är det jobbigt? Kram
Så ledsen jag blir av att läsa hur du mår! Usch, tycker att det är allas vår tur nu, orättvist att det ska vara så svårt för oss. Känner igen det där med isolering, har aldrig riktigt kommit dit själv men tänkt tanken många gånger att jag inte vill eller orkar träffa någon. Sen har jag tvingat iväg mig för att inte stänga in mig helt. Känns som att detta blir allt som livet kretsar kring, man sätter hela sitt liv till dessa försök, tränger undan resten av livet och sätter allt hopp till ett försök som kanske slutar i katastrof och en ännu djupare sorg. Vill på något sätt tänka att vi ändå kommer närmare våra mål! Det verkar som att det ibland krävs en del behandlingar för att man ska lära känna kroppen, hur den svarar på behandlingarna och så... och om man bara vetat att det funkar till sist så är det trots allt värt allt! Hoppas bara att det inte tar så mycket längre tid, utan att nästa försök lyckas!! Stor kram till dig
Urs vad tråkigt att höra. Förstår precis vad du menar. Jag pallar typ inte heller träffa någon. Alla pratar typ om barn o jag klarar verkligen inte av det. Min sambos syster har precis fått sin tredje med en ny kille. Jag orkar inte höra något om det... är ni sådana som skulle må bättre av att gå på samtal eller liknande? Hur tar din man allt? Denna ovisshet äter upp en! :(
Tack då mycket för alla grattis och alla peppande ord! Den finns så mycket kärlek och omtanke här!
Jag blöder fortfarande lite och är ett vrak. Tror ångesten lyser som en aura omkring mig. Detta är så tufft!
Satte in en blasto precis nyss. Den första dom tinade såg inte bra ut så de tinade den andra (o därmed sista). Redan där fick jag en kass magkänsla .... testdag 26/12. Orimligt långt fram!!
Tack! Fyfan vilka ångestdagar framför nu... mär kör ni igång nästa? Januari? Kram
Kommer ni göra långa eller korta protokollet? Ja jag fattar. Så sjukt drygt att bara vänta! Tror inte jag tjuvar... pallar inte bli besviken! Plus att sprutan ja tog igår ger positiva gravtest 10 dagar framåt från igår ...
Efter 16 dagars ruvning kom testdagen till slut. Jag ÄR GRAVID!
Oxå rd 8. med femdagars. Ömma bröst sen igår. Beräknad mens idag.. men känner typ i kroppen att det inte tagit :(. Lite huvudvärk jag med...