Inlägg från: Lala90 |Visa alla inlägg
  • Lala90

Vi med Bim September 2018

Hoppar in här jag med eftersom att jag fick min mens idag.. nya tag fjärde försöket på intågande. Min menscykel blev lite längre denna gång, sannolikt pga rosenroten(?), brukar ha 27 dagar och denna blev 30. Nåväl anger BIM 7/9 enligt Flo-appen. Visst är det denna månad det händer tjejer!?

BIM-lista

1/9 - Periksson90, JenniB timal89

2/9 - Mantan

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn

4/9 - KSRG8887

5/9 - Sirest01

6/9 - MaalinJ

7/9 - Sanfo1, Lala90

17/9 - EmmalinneaS

21/9 - Ettlitetsyskon

• Lala90
    JenniB skrev 2018-08-10 10:03:50 följande:

Hej :D Det är definitivt denna månaden det händer, håller med!! :D <3

Wohoo!! :D <3
  • Lala90

ÄL om 5 dagar enligt FLO. Jag slutade med rosenroten i förrgår för jag misstänkte att den kanske kunde bidra med mina hemska humörsvängningar, kanske är långsökt men jag får testa iaf.. är så orolig att jag sabbar något bara eftersom förra månadens ÄL blev så tydlig pga RR men det borde det väl inte göra.. :-/ någon mer som testat RR och fick någon biverkan?

• Lala90
    babytjejen skrev 2018-08-18 10:09:09 följande:

För mig känns det som att rosenroten har lyft mitt humör lite,oxå tydligare älflytningar...samt upplever mer lust denna cykel så kommer fortsätta med rosenrot nästa cykel med. Vill ju plussa men av erfarenhet så har jag inga förhoppningar...

Ja den ska ju vara lite humörhöjande liksom, så det vore trist om jag ska få tvärtemot-effekt, jaja.. jag upplevde inte skillnad i flytningar med RR me däremot en förjäkla ÄL-värk, så den gick ju inte att missa iaf haha.. håller tummarna för oss, med o utan rosenrot!
  • Lala90
    Månflicka skrev 2018-08-19 15:56:09 följande:

Jag upplever att mitt humör blev mycket värre av rosenrot så nu skippade jag den efter 2 försök med rosenrot. Jag hade pms redan vid ägglossning då.

Så allt annat än humörhöjande för mig haha

Åh ja! Jag blir inte glad för att du fick den effekten, däremot lite glad att höra för att jag inte var ensam.. nu kör vi så det ryker
  • Lala90

Ikväll blir det åka av... haha! Ingen blinkande gubbe men vi är på gång iaf uppfattar jag det som?

• Lala90
    MaalinJ skrev 2018-08-22 17:11:45 följande:

Max gubbe innebär väll att du har max fertilitet? Så du bör ligga i nu. Blinkande innebär att du är fertil.

Men gud! Så klart! Tack jag är trött i huvudet deluxe... nu ska jag skynda mig hem o haffa sambon om nån timma, wohoo
  • Lala90

Fick max fertil på digitala CB ÄL-test och vi myste den kvällen och två dagar efter, skulle kanske ha försökt tredje dagen efter också men jag var såå trött hoppas att vi ändå gjort ett bra försök, nu kommer den eviga väntan på BIM.. <3

• Lala90
    Lindsey77 skrev 2018-08-25 21:33:13 följande:

Nytt försöksår, nya tag. Nu har det gått ett år sen vi började försöka med vår sladdis. Har ju inte gått något vidare. Mellan dec-maj blev jag gravid 4 ggr, och alla ggr fick jag missfall i vecka 4+3. Det mest troliga är att jag har för gamla ägg, är 41 år. Men jag hoppas fortfarande på en lyckoträff. Nu har jag inte varit gravid på tre månader. Hoppet finns kvar.

Idag är jag på ÄL +4. Seeegt att vänta... BIM 4 september.

Någon mer än jag som är med i dessa BIM grupper månad efter månad?

Jag har hängt med de senaste 3 månaderna i bim-grupper, men nu är första månaden som jag är med och skriver o inte bara läser. Det är skönt att slippa vara själv i detta, sambon kan få skonas från en liten del tjat kan jag tycka...
  • Lala90
    Omstart2019 skrev 2018-08-29 09:05:16 följande:

Jag kände nog inget alls, mer än att det jag i helgen trodde var PMS-humör, försvann på måndagen. Hade några test hemma så jag fick ett infall att testa måndag kväll. Förväntade mig inte att se nåt på testet så tidigt oavsett om jag var gravid eller ej, men när jag faktiskt kunde ana ett streck så började ju tankarna snurra.

Åh världens största grattis och kram till dig! <3 nu hoppas jag att du smittar oss andra ordentligt med bebisbaciller
Svar på tråden Vi med Bim September 2018