Anonym (~_~) skrev 2018-11-19 19:22:36 följande:
Jo de är ju så men min man är nog inte så intresserad av just söka hjälp inte som han sakt till mig iaf men ja har blivit gravid utan hjälp en gång tidigare för några år sedan.
Verkligen ja förstår de man blir inte helt nöjd och vet att man kan tappa mycket ork och lust till livet ibland
Men om det har gått en gång tidigare är det ju imte helt kört. Även om det givetvis är skittufft när det inte går som man vill. Hoppas verkligen det blir en liten snart!
Ja, usch. Är så jäkla dålig på att ta kritik så det är inte klokt och igår var hemskt. Tar det så himla mycket personligt och har gråtit hela eftermiddagen, kvällen och tills nu pga det. Jag förstår bara inte varför men känner iallafall att självförtroendet är ju långt borta ifrån mig. Det existerar inte, vilket gör att folk har ännu lättare att ge sig på mig och allt blir bara en enda ond spiral. Nu är det givetvis på tok för mycket tankar i huvudet så det blir nog en vakennatt... orkar egentligen inte vara vaken men kan inte sova heller. Fick för en stund sen ett sms med texten "har du alltid svårt att somna?" (personen har förmodligen sett mig online på messenger, chattade med en släkting i annan världsdel) och jag blev bara jättearg... har ingen anledning att vara arg på hen men är det ändå så nu är jag arg på mig själv för att jag känner mig sjukt dum. Men men, ska släcka ner nu och sorry för allt mitt klagande...