• Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

När mår ni sämst?

På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

• Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

Åkte in o storhandla med killen ikväll, sen blev jag helt slut

Men ej lyckats somna ändå

Blodprov funkar bra, gick själv kbt mot det o annat

Ta små steg bara. Kika bilder, video. Besök labb. Hitta en sjuksköterska du litar på. Osv

Innan min cancer utredningen i Vintras hade jag ej klippt håret på tio år. Så rapunsel j a g me

Haha gillar den filmen Disney trassel

Men sen kapade jag hälften. Tappade av tumörer, operation o järnbrist

Nu e jag friskförklarad men återbesök nästa år för jag har en högre risk för cancer

Tufft

Livet är tufft men jag är tuffare

Allting har sin tid. En tid att gråta en tid att dansa!

Nåt från bibeln tror jag.

Vad är skol aktivitet? Typ åka till badhuset?

Kram natti

Wieee grattis tråden på 1 månads dagen hihi

• Anonym (orolig krake)
    Anonym (Orolig nattuggla) skrev 2018-10-16 02:29:31 följande:

Wieee grattis tråden på 1 månads dagen hihi

På natten mår jag bäst. På morgonen inte så värst bra... Orolig då. Men på natten är det som jag får energi, därför sitter jag här nu!
    Anonym (orolig krake) skrev 2018-10-16 02:32:29 följande:

På natten mår jag bäst. På morgonen inte så värst bra... Orolig då. Men på natten är det som jag får energi, därför sitter jag här nu!

Välkommen!!

Ja får oxå alltid energi på natten

Oavsett om. Man ska upp 06 haha
  • TrueLove12
    Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-15 02:04:29 följande:

Ja, ibland måste man något även om man ej vill :/ skönt att han hjälpt dig säga ifrån! Hade ju varit betydligt mycket värre om han inte gjort det. Skulle nog bli jättearg om jag inte fått hjälp av min kille (har ingen dock, hehe) om han inte ville hjälpa mig med det som är svårt. En destruktiv rellation är svår nog att komma till tanken att man faktiskt behöver bryta upp den. Att då inte få hjälp av den man älskar och den som älskar en... nej usch! Hemskt.

Jag har lagt appen kalender på framskärmen av mobilen så jag kan alltid se datumet där. Tycker det hjälper lite. Men veckodagar... nej. Det kan vara måndag och jag går hela dagen och lever som om det är fredag och blir sen jättebesviken på att det är 4 jäkla dagar kvar på veckan. Haha.

Jo det är tråkigt. Kanske bra och inte minnas, men tråkigt och inte minnas. Bra och nackdelar med allt.. finns nog inget sätt i en separation som enbart gör saker positiva.

Ja de känns väldigt bra att ha honom i mitt liv de gör allting mycket enklare sen kom ja bra överens med hans pappa med (dog tyvärr 2013) hans mamma lever fortfarande och kommer bra överens med henne med så ja har fått ny familj istället typ.

Ja har flo appen där e ja inne varje dag så har koll med allt där i just då vi försöker så lägger man alltid i när det är något hur man mår m.m

Går ju hemma hela dagarna typ.

Verkligen och på sett och vis är de bra att inte komma ihåg då de inte behöver tänka på m.m

Ja gjorde ju hjärtoperation när jag var liten och då tror ja de hade skiljt sig redan. Var typ 2-3 år någonting
  • Anonym (orolig krake)
    Anonym (Orolig nattuggla) skrev 2018-10-16 02:33:35 följande:
    Välkommen!!

Ja får oxå alltid energi på natten

Oavsett om. Man ska upp 06 haha
    Tackar!

Ja det är samma sak varje natt, och på morgonen mår jag dåligt över att jag bl a inte kom i säng i tid....
    Anonym (orolig krake) skrev 2018-10-16 12:25:12 följande:

Tackar!

Ja det är samma sak varje natt, och på morgonen mår jag dåligt över att jag bl a inte kom i säng i tid....

Jo känner igen mig hehe
    TrueLove12 skrev 2018-10-16 10:45:46 följande:

Ja de känns väldigt bra att ha honom i mitt liv de gör allting mycket enklare sen kom ja bra överens med hans pappa med (dog tyvärr 2013) hans mamma lever fortfarande och kommer bra överens med henne med så ja har fått ny familj istället typ.

Ja har flo appen där e ja inne varje dag så har koll med allt där i just då vi försöker så lägger man alltid i när det är något hur man mår m.m

Går ju hemma hela dagarna typ.

Verkligen och på sett och vis är de bra att inte komma ihåg då de inte behöver tänka på m.m

Ja gjorde ju hjärtoperation när jag var liten och då tror ja de hade skiljt sig redan. Var typ 2-3 år någonting

Har oxå flo!

Kram ts
  • Anonym (hela tiden)
    Anonym (orolig krake) skrev 2018-10-16 12:25:12 följande:

Tackar!

Kunde varit jag som skrev det... usch. Mår alltid dåligt på morgonen, bland annat för att jag aldrig kommer i säng och somnar i tid ochblir ju pigg nu på kvällen. Eller för en stund sen, runt 11 blev jag pigg. Som vanligt. Så nu är jag väl pigg några timmar...
Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?