Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-15 02:04:29 följande:
Ja, ibland måste man något även om man ej vill :/ skönt att han hjälpt dig säga ifrån! Hade ju varit betydligt mycket värre om han inte gjort det. Skulle nog bli jättearg om jag inte fått hjälp av min kille (har ingen dock, hehe) om han inte ville hjälpa mig med det som är svårt. En destruktiv rellation är svår nog att komma till tanken att man faktiskt behöver bryta upp den. Att då inte få hjälp av den man älskar och den som älskar en... nej usch! Hemskt.
Jag har lagt appen kalender på framskärmen av mobilen så jag kan alltid se datumet där. Tycker det hjälper lite. Men veckodagar... nej. Det kan vara måndag och jag går hela dagen och lever som om det är fredag och blir sen jättebesviken på att det är 4 jäkla dagar kvar på veckan. Haha.
Jo det är tråkigt. Kanske bra och inte minnas, men tråkigt och inte minnas. Bra och nackdelar med allt.. finns nog inget sätt i en separation som enbart gör saker positiva.
Ja de känns väldigt bra att ha honom i mitt liv de gör allting mycket enklare sen kom ja bra överens med hans pappa med (dog tyvärr 2013) hans mamma lever fortfarande och kommer bra överens med henne med så ja har fått ny familj istället typ.
Ja har flo appen där e ja inne varje dag så har koll med allt där i just då vi försöker så lägger man alltid i när det är något hur man mår m.m
Går ju hemma hela dagarna typ.
Verkligen och på sett och vis är de bra att inte komma ihåg då de inte behöver tänka på m.m
Ja gjorde ju hjärtoperation när jag var liten och då tror ja de hade skiljt sig redan. Var typ 2-3 år någonting