• Klora

Fler med ”mensvärk”? Oro

Hej

Jag har nyligen plussat och är enligt beräkningarna i v 4+1 dvs väldigt tidigt än.

Jag har idag haft en del ?mensvärk? som gör mig orolig. Jag har 2 missfall i bagaget, senast var i maj och gjort IVF, så nu börjar jag bli rädd att den lille inte kommer stanna... jag har inga gravkänningar,

är det fler som känner av denna värk? Och dör graviditeten ändå går bra?

• Svar på tråden Fler med ”mensvärk”? Oro
  • Klora
    Barajaggg skrev 2018-09-21 13:14:50 följande:

Det beror på att livmodern växer. Ingen fara

Fia 28 skrev 2018-09-21 13:16:46 följande:

Molvärk är helt normalt att ha vid graviditet.

Tack
  • Klora

Tack ni som svarat, det är lugnande jag har varit gravid förr men aldrig haft värk i magen under grav, inte vad jag kommer ihåg iallafall, det är de gamla missfallen som skapar spöken i huvudet på mig. Enormt påfrestande psykiskt....

• Klora
    LillaAw skrev 2018-09-21 18:31:55 följande:

Jag har också gjort ivf. Är i v 4+2 och har mensvärk samt rosa lutinusflytningar ibland sedan 3 dagar. Har läst många andra som har lika. Tappade hoppet men försöker tänka positivt. Tog ett nytt digitalt test idag som visade gravid 2-3 veckor så hcg tycks fortsätta öka. Håller tummarna för oss båda!

Jag håller tummarna för dig

Själv har jag fått missfall blöder en massa nu
  • Klora

Tack för er omtanke... känner mig tom, arg och lurad. Så mkt känslor. Vi har gjort 3 ivf försök som resulterat i missfall. Jag tog ett nytt test som visade inte gravid så det är definitivt ett till missfall. Skall ringa kliniken på måndag och höra med dom. Men känner spontant att jag vill bromsa lite nu, låta kropp och själ få bli hela igen

• Klora
    Grodan7 skrev 2018-09-22 17:14:49 följande:

Beklagar verkligen! Hoppas att ni kan få en utredning nu varför det blir såhär.

Tack <3
Svar på tråden Fler med ”mensvärk”? Oro