• Anonym (Jff)

Kk som kristen??

Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!

• Svar på tråden Kk som kristen??
  • Äntligen18
    Mongoliet skrev 2018-09-26 01:07:01 följande:

Ingen aning om vad du svamlar om.

Haha! Inte jag heller. Försökte låta lite vis
  • Anonym (nope.)

Vanhedra inte Gud, med ert svamlande!

• Anonym (Gud finns ej)

Hallå, berätta inga sagor här. Varken Gud Jesus eller Mohammed har funnits eller finns någonstans. Precis som tomten o alla andliga väsen är det påhittat. Kyrkan förtryckte förr i tiden o utövade makt.

• Mongoliet
    Anonym (Gud finns ej) skrev 2018-09-26 06:49:20 följande:

Hallå, berätta inga sagor här. Varken Gud Jesus eller Mohammed har funnits eller finns någonstans. Precis som tomten o alla andliga väsen är det påhittat. Kyrkan förtryckte förr i tiden o utövade makt.

Gud & Djävulen är väl världshistoriens mest kända KK.
  • Anonym (Ja.)

Ja. Du ska va gift innan du äns har sex. Så glöm allt som har med kk o göra

• Anonym (Gift)
    Anonym (Jff) skrev 2018-09-25 23:20:15 följande:

Frågar du om råd för egen del, eller undrar du hur det ser ut i verkligheten?

Om du undrar hur du ska göra, tycker jag att du ska vänta med sex tills du har en stabil kärleksrelation.

Hur verkligheten ser ut har jag inte så bra koll på. Antagligen förekommer det mesta också bland kristna. Sexualiteten är en så stark kraft att den inte alltid går att hålla inom de ramar man tänkt sig. Min fru tänkte vänta till äktenskapet, men sen blev hon förförd av en man och fortsatte efter det att ha sex med honom. Det var en relation som man kanske kan kalla kk. Han kom när han ville ha sex.
  • Pentra
    Anonym (Gud finns ej) skrev 2018-09-26 06:49:20 följande:

Du blandar friskt märker jag. Gudar har funnits och finns. Både Jesus (hette eg Jmmanuel) och Mohammed har funnits. Tomtar/vättar/älvor finns absolut. Hela planeten är överfull med andliga varelser. Det enda som stämmer är det du skrev gällande kyrkan. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (nope.)
    Anonym (Gift) skrev 2018-09-26 07:44:38 följande:

Frågar du om råd för egen del, eller undrar du hur det ser ut i verkligheten?

Om du undrar hur du ska göra, tycker jag att du ska vänta med sex tills du har en stabil kärleksrelation.

Hur verkligheten ser ut har jag inte så bra koll på. Antagligen förekommer det mesta också bland kristna. Sexualiteten är en så stark kraft att den inte alltid går att hålla inom de ramar man tänkt sig. Min fru tänkte vänta till äktenskapet, men sen blev hon förförd av en man och fortsatte efter det att ha sex med honom. Det var en relation som man kanske kan kalla kk. Han kom när han ville ha sex.

Och du ser lungt på att dela henne med andra?
  • Djuping

Kallas KKK när kristna har knullkompis.

Kristen Knull Kompis.

Det är enda skillnaden jämfört med det traditionella KK.
  • Konservativ

Det är fel. Läser du aldrig Bibeln?
Svar på tråden Kk som kristen??