• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • LinaLinnea

http://www.familjeliv.se/user/gallery/view/5344771#

Sista stickan jag hade kvar på CB advanced ÄL-test visade fast glad gubbe idag!

Nu gäller det att hugga tag i mannen ikväll ;)

• Anonym (Trean)
    Evi82 skrev 2018-11-13 06:59:56 följande:

Bim -5-6

Åh grattis!!! Jag ser plus på båda två!!!
  • småfossingar

Bim -5/6 idag, tog ju babyplans tidiga test igår som jag anade en super svag skugga på, har nu bara test som mäter 25 kvar och ett digitalt, tålamod är inte min starka sida så orkade inte vänta på de tester jag beställde igår utan tig ett test som mäter 25 imorse. Vad tror ni?

• Anonym (Trean)
    Jsv17 skrev 2018-11-12 22:37:32 följande:

Jag är också tillbaka, plussade i Oktober tråden, men fick ett tidigt missfall Vi får hoppas vi plussar snabbt igen! <3

Å vad tråkigt :( men hoppas du snabbt får plus igen. Jag fick tidigt MF i slutet av augusti och är nu i vecka 5 och väldigt orolig för ett nytt MF. Ingen rolig upplevelse alls även om det är i tidig graviditet. Styrkekramar. Jag håller tummarna för dig!
  • Anonym (Trean)
    småfossingar skrev 2018-11-13 09:02:24 följande:

Bim -5/6 idag, tog ju babyplans tidiga test igår som jag anade en super svag skugga på, har nu bara test som mäter 25 kvar och ett digitalt, tålamod är inte min starka sida så orkade inte vänta på de tester jag beställde igår utan tig ett test som mäter 25 imorse. Vad tror ni?

Jag ser. Även om det är svårt så vänta ngn dag eller två så blir det nog starkt och fint ska du se. Jag tror iaf på julibebis för er :)
  • minnie768
    småfossingar skrev 2018-11-13 09:02:24 följande:

Tycker mig absolut se ett sträck! :) :)
    Känner igen det där med tålamodet ;)
  • småfossingar

Som sagt tålamod, inte min bästa sida så tog det digitala oxå.. kommer ju 2 till med det jag beställde igår så kan ju ta fler och se att hcg stiger.

• Granskott

Bim-1 idag. Inte en tillstymmelse till mensvärk eller någon mens än. Dock börjar den karakteristiska mens-finnen kika fram så det känns inte superhoppfullt just nu.

• Anonym (Trean)
    småfossingar skrev 2018-11-13 09:32:51 följande:

Som sagt tålamod, inte min bästa sida så tog det digitala oxå.. kommer ju 2 till med det jag beställde igår så kan ju ta fler och se att hcg stiger.

:)

!!!STORT GRATTIS!!!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18