• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Marängsviss

Testade nu på morgonen och såg inte minsta antydan till streck. Nu ska jag försöka hålla mig från att testa imorgon och prova på fredag igen, då jag har bim fredag eller lördag.

• Jagerika

Hej allihopa! Hur goda är chanserna till en graviditet? Vi hade sex 9:e-10:e och 11:e och hade förmodad ÄL igår den 13:e. Vi har alltså inte haft sex dagen innan ÄL och på själva ÄL-dagen.

Är det nån som blivit gravid här inne utan att pricka ÄL-dagen? Försökt i 11 månader och mannen är inte lika engagerad som i början så det är inte lätt att få till det prick på ÄL-dagen tyvärr.

• Evi82
    Marängsviss skrev 2018-11-14 06:42:22 följande:

Testade nu på morgonen och såg inte minsta antydan till streck. Nu ska jag försöka hålla mig från att testa imorgon och prova på fredag igen, då jag har bim fredag eller lördag.

Va testade du med?
  • Marängsviss

Har bara de vanliga från rfsu hemma så blev ett sånt. Så resultatet var väntat med det är såå svårt att hålla sig!

• Evi82
    Marängsviss skrev 2018-11-14 07:00:07 följande:

Har bara de vanliga från rfsu hemma så blev ett sånt. Så resultatet var väntat med det är såå svårt att hålla sig!

Testa med cb på fredag :)
  • Johannamari
    Marängsviss skrev 2018-11-14 06:42:22 följande:

Jag testade igårkväll.. Inte heller någon antydan. Suck.. 
    Men så länge mensen inte är här så får vi ju hålla hoppet uppe. (BIM fre eller lör)

Jag har mått som vanligt, spänt lite i magen till och från som det inte brukar göra annars. Men kan lika gärna vara att jag överanalyserar alla symtom. 
    Hur mår du?
  • Marängsviss
    Johannamari skrev 2018-11-14 07:17:29 följande:

Jag testade igårkväll.. Inte heller någon antydan. Suck.. 

Men så länge mensen inte är här så får vi ju hålla hoppet uppe. (BIM fre eller lör)

Jag har mått som vanligt, spänt lite i magen till och från som det inte brukar göra annars. Men kan lika gärna vara att jag överanalyserar alla symtom. 

Hur mår du?

Har varit lite illamående/dålig aptit och varit öm i brösten plus huvudvärk senaste veckan. Men det är ganska normalt för mig innan mens så det känns som vilken cykel som helst tyvärr. Försöker verkligen att inte överanalysera men det är så lätt att göra det ändå!
  • Jojjans
    Jagerika skrev 2018-11-14 06:54:25 följande:

Hej allihopa! Hur goda är chanserna till en graviditet? Vi hade sex 9:e-10:e och 11:e och hade förmodad ÄL igår den 13:e. Vi har alltså inte haft sex dagen innan ÄL och på själva ÄL-dagen.

Är det nån som blivit gravid här inne utan att pricka ÄL-dagen? Försökt i 11 månader och mannen är inte lika engagerad som i början så det är inte lätt att få till det prick på ÄL-dagen tyvärr.

Jag blev gravid i våras när jag hade sex ons, tors, lör. Ägglossning på tisdagen. Så hopp finns!
  • Jagerika
    Jojjans skrev 2018-11-14 07:56:31 följande:

Jag blev gravid i våras när jag hade sex ons, tors, lör. Ägglossning på tisdagen. Så hopp finns!

Åh tack för lite positivt respons! :D man blir ju självklart lite nervös att man missar, tar inga ÄL tester och brukar känna ÄL starkt men inget denna månaden. Hoppas verkligen ÄL har skett och att vi prickat in den :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18