Ägglossningstest, letrozol
Jag fick också letrozol då vi försökt i ca 5 år med ett MF, fick veta att jag inte har ÄL. Var in i måndags som var dag 12 och jag hade en äggblåsa på 17mm, å allt såg fint ut. Han trodde det skulle bli ÄL inom 2-3 dagar. Är inne på dag 3 och CB ÄL testen visar fortfarande bara en rund cirkel, man blir ju lika besviken varje morgon, jag har känt av en stickande känsla i den äggledare i 1 veckas tid och har samma känsla även idag. Så min sambo sa att jag inte ska stirra mig blind på testerna utan att vi ska köra varannan dag. Jag tror dock att jag inte kommer se nått förns nästa vecka. Bara en känsla jag har. Samtidigt är man ju rädd att den inte ska släppa alls. Men jag känner ju som sagt av äggblåsan fortfarande och går bara och väntar på att det ska göra ännu ondare så jag kanske känner själv när den släpper. Jag har vanligt vis en cykel på 130-140 dagar Men har inte pco som alla sagt genom åren. Går på en special klinik idag och gjort test som inte visar på det. Håller koll på flytningarna som man också kan göra läste jag, dom har varit klara och trådiga i flera dagar.