SweetCA skrev 2018-12-05 19:25:44 följande:
[quote-nick]Anonym Co skrev 2018-12-04 21:28:38 följande:[/quote-nick]
Nej, men är/låter ju jätte konstigt!
Ja! Vul idag, cd14 på dubbel dos, kört enkel alla gånger innan. En blåsa 7mm och en 9. Så galet frustrerande att det har börjat gå så långsamt och att det inte blev någon skillnad med dubbel. Spontana reaktionen blir, nää nu skiter vi i det här. Springa till gyn, äta hormoner och stressa över det. Påverkar en del och man blir så less när det skiter sig. Bläää (känslan går ju över med men nu är jag less)
Blir ny vul om en vecka. Känner igen det där med tålamod. Inne på ett halvår av prövande och det är marginellt bättre nu...
Kram på er tjejer
[/quote]
Oj, hoppas dom växer till sig snabbt! Men hur kommer det sig då? Jag trodde letrozol var värsta mirakel kuren typ..
Förstår din känsla trots att jag endast kört med letrozol en gång men vet hur det känns när det inte går som man vill liksom. Sa dom något varför "din kropp" inte svarat bättre med dubbeldos?
Jag inväntar mens, vet inte när den kommer eftersom jag inte vet när jag hade min riktiga äl. Fick alm sagt flytningar k torsdags och i fredags men testade aldrig med äl test för var ju så övertygad om att jag hade äl vid sprutan.
Hur brukar det vara för dig med äl symtom? Om man att man har flytningar två dagar och väldigt mkt när brukar äl att komma då? Jag och min man hade sex i söndags på dagen men jag tror ju ändå inte att det kan ha hjälpt något.?