Inlägg från: Anonym (Pärlan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pärlan)

Tycker du att DU har lätt att få orgasm?

Kommer nog reaktivt lätt tror jag. Om jag får exakt rätt behandling kommer jag hur lätt som helst. Kan variera mellan olika män, dels pga attraktion och dels pga deras teknik. Men för att jag ska komma lätt- och skönt, måste vi ha ett förspel där jag stimuleras först. Kan va hur kåt som helst men om pärlan inte får sitt spelar det ingen roll...

• Anonym (Pärlan)
    Anonym (Olika) skrev 2018-10-24 07:34:52 följande:

En del kvinnor får man jobba med i en halvtimme.

Andra kommer bara man sätter dit tungan.

Undrar varför. Beror det på hur mycket kvinnan är fysiskt attraherad av mig? Eller beror det på om jag får henne avslappnad psykologiskt?

Det kan nog bero på många saker, ibland vet man inte själv. Men om ni är nya för varandra skulle jag gissa på att hon inte kan slappna av helt och hållet. Man gillar ju även olika stimulans, du kanske lyckades pricka in exakt det den tjejen tycker är skönt, medan nån annan inte tycker samma sak är skönt.
  • Anonym (Pärlan)
    Meriall skrev 2018-10-23 23:08:39 följande:

Jag tycker det men har svårt att få bra orgasmer. Halvdåliga är lätta att få.

Håller med. Med mig själv får jag nästan alltid underbara orgasmer, men är jag med en kille känns det knappt tyvärr :/
  • Anonym (Pärlan)
    Underhill skrev 2018-10-30 06:58:38 följande:

Krävs en viss nivå av samspel, lyhördhet, attraktion/upphetsning och sinnesnärvaro gissar jag för att underlätta de där riktigt sköna stunderna :)

Ja absolut är det så. Men kommer ju as-skönt med mina egna fingrar så där finns ju ingen attraktion ;) Så mycket handlar om rätt teknik.
  • Anonym (Pärlan)
    Underhill skrev 2018-10-30 13:36:15 följande:

Jo, såklart :)...missade tekniken ;)...men så vet ju du precis vad du gillar mest :)

Ja precis, tar ju ett tag innan man "lärt upp" en man. Kan inte vara lätt alls att veta vad just jag gillar.... Men såklart hjälper attraktion till en del också ;)
Svar på tråden Tycker du att DU har lätt att få orgasm?