• Anonym (SCB)

Tycker du att DU har lätt att få orgasm?

Anser du att du har lätt att få en orgasm eller inte?

Med dig själv eller med en partner. Det är bara din egna uppfattning och du väljer själv om du vill lämna svaret för om du ger dig själv orgasm eller får det av/tillsammans med en partner.

Och nej, det finns inga fler alternativ.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att DU har lätt att få orgasm?
  • Meriall

Jag tycker det men har svårt att få bra orgasmer. Halvdåliga är lätta att få.

• Ukklavek

Har bara fått orgasm med 2 män och de har fått/får ofta jobba för det.

En ställning som har funkat ngr ggr att komma fortare är när jag rider och har fotsulorna i golvet/sängen och lutar mig bakåt och stöder mig på armarna.

När jag kommer är det dock väldigt starkt/skönt.

• Mal89

Japp väldigt lätt, nästan så det blir jobbigt ibland när det är med någon som man håller på länge med :D

• Anonym (Olika)

En del kvinnor får man jobba med i en halvtimme.

Andra kommer bara man sätter dit tungan.

Undrar varför. Beror det på hur mycket kvinnan är fysiskt attraherad av mig? Eller beror det på om jag får henne avslappnad psykologiskt?

• Anonym (Pärlan)

Kommer nog reaktivt lätt tror jag. Om jag får exakt rätt behandling kommer jag hur lätt som helst. Kan variera mellan olika män, dels pga attraktion och dels pga deras teknik. Men för att jag ska komma lätt- och skönt, måste vi ha ett förspel där jag stimuleras först. Kan va hur kåt som helst men om pärlan inte får sitt spelar det ingen roll...

• Anonym (Pärlan)
    Anonym (Olika) skrev 2018-10-24 07:34:52 följande:

En del kvinnor får man jobba med i en halvtimme.

Andra kommer bara man sätter dit tungan.

Undrar varför. Beror det på hur mycket kvinnan är fysiskt attraherad av mig? Eller beror det på om jag får henne avslappnad psykologiskt?

Det kan nog bero på många saker, ibland vet man inte själv. Men om ni är nya för varandra skulle jag gissa på att hon inte kan slappna av helt och hållet. Man gillar ju även olika stimulans, du kanske lyckades pricka in exakt det den tjejen tycker är skönt, medan nån annan inte tycker samma sak är skönt.
  • Underhill
    Anonym (Pärlan) skrev 2018-10-24 07:47:27 följande:
    Kommer nog reaktivt lätt tror jag. Om jag får exakt rätt behandling kommer jag hur lätt som helst. Kan variera mellan olika män, dels pga attraktion och dels pga deras teknik. Men för att jag ska komma lätt- och skönt, måste vi ha ett förspel där jag stimuleras först. Kan va hur kåt som helst men om pärlan inte får sitt spelar det ingen roll...

Uppvärmning innan fysisk aktivitet är ju sällan fel :)
    E vi överens så kör vi
  • Cunnilingus18
    Mal89 skrev 2018-10-24 07:29:54 följande:

Japp väldigt lätt, nästan så det blir jobbigt ibland när det är med någon som man håller på länge med :D

Haha jobbigt, kan det ju knappast vara? Är ju en underbar egenskap, var glad för den :)
  • Mal89
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-24 08:24:11 följande:

Haha jobbigt, kan det ju knappast vara? Är ju en underbar egenskap, var glad för den :)

Ja klart det är underbart skönt :)
  • Anonym (Brr)

Med rätt stämning+teknik= superlätt

Med vibrator=lätt

Med 9 av 10 män och utan vibrator=svårt

Svarade svårt eftersom majoriteten av män jag träffat aldrig eller sällan lyckas pricka rätt, trots anvisningar. Får lösa det på egen hand istället. Då går det lätt.

Svar på tråden Tycker du att DU har lätt att få orgasm?