• Underhill

Tycker du att DU har lätt att få orgasm?

Anonym (Pärlan) skrev 2018-10-24 07:47:27 följande:
    Kommer nog reaktivt lätt tror jag. Om jag får exakt rätt behandling kommer jag hur lätt som helst. Kan variera mellan olika män, dels pga attraktion och dels pga deras teknik. Men för att jag ska komma lätt- och skönt, måste vi ha ett förspel där jag stimuleras först. Kan va hur kåt som helst men om pärlan inte får sitt spelar det ingen roll...

Uppvärmning innan fysisk aktivitet är ju sällan fel :)
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Pärlan) skrev 2018-10-24 15:45:05 följande:
    Håller med. Med mig själv får jag nästan alltid underbara orgasmer, men är jag med en kille känns det knappt tyvärr :/

Krävs en viss nivå av samspel, lyhördhet, attraktion/upphetsning och sinnesnärvaro gissar jag för att underlätta de där riktigt sköna stunderna :)
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Pärlan) skrev 2018-10-30 13:30:41 följande:
    Ja absolut är det så. Men kommer ju as-skönt med mina egna fingrar så där finns ju ingen attraktion ;) Så mycket handlar om rätt teknik.

Jo, såklart :)...missade tekniken ;)...men så vet ju du precis vad du gillar mest :)
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Pärlan) skrev 2018-11-02 09:16:27 följande:
    Ja precis, tar ju ett tag innan man "lärt upp" en man. Kan inte vara lätt alls att veta vad just jag gillar.... Men såklart hjälper attraktion till en del också ;)

mm...vissa har det...för andra kan det ta lite längre tid...kommer med erfarenhet och lyhördhet för det mesta...om och när intresset och engagemanget finns där.
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Tycker du att DU har lätt att få orgasm?