Inlägg från: Amerika321 |Visa alla inlägg
  • Amerika321

Orolig

Har en son på tre månader som helammas.

Han har bajsat varje dag och kanske 2-3 gånger per dag tills han blev två månader och sedan dess så bajsar han en gång i veckan det kan till och med gå nio dagar. Sen när han bajsar så är det tjockt bajs, inte så tjock men ja, och det är som klister typ. Har det hänt er också? Vad kan man göra? Jag gör mag massage.

• Svar på tråden Orolig
  • Amerika321

Hmm, jag brukar inte vara någran med vad jag äter faktiskt utan jag äter det jag tycker är gott förrutom starkt & vitlök.

Jag har läst att det är normalt att bebisar som ammas kan gå en vecka eller mer utan att bajsa men man blir ju ändå orolig som nyblivande mamma.

Oj, Kellie13, tre veckor utan att bajsa haha vilken lättnad jag känner nu då min son inte bajsar varje dag. Slipper vara orolig eftersom de händer dig också med din son.

Hur länge brukar din son suga? Min blir mätt efter 5 minuter typ. Brukar du ge ersättning eller ammar du bara?

Tjejer, har ni några tips vad man kan äta och dricka så man får extra mycket bröstmjölk. Jag har tillräckligt men jag skulle vilja få mer. Tips tack <3

Svar på tråden Orolig