• br4ve

Orolig

Fundera om du har ändrat något i kosten som kan vara lite mer svårsmält för din bebis.

Att ändra från flera gånger varje dag till var tionde dag låter som att något påverkar din bebis mage.

• br4ve

Men.... en bebis kan visst bli förstoppad även om den helammas. Det är ingen 100% säkerhet att inte bli det även om risken är mycket lägre.

Anledningen till förstoppning i sådana fall brukar vara att modern ätit något som inte var bra för bebis.

• br4ve

Men.... en bebis kan visst bli förstoppad även om den helammas. Det är ingen 100% säkerhet att inte bli det även om risken är mycket lägre.

Anledningen till förstoppning i sådana fall brukar vara att modern ätit något som inte var bra för bebis.

• br4ve
    Kellie13 skrev 2018-10-25 05:24:07 följande:

ok för det har jag fått berättat för mig på bvc iaf o jag litar på dom.

Helt ok att du inte tror på vad jag skriver rakt av. Bra, man ska vara källkritisk.

Men gör du en snabb googling så får du en hel hög med länkar om detta allt från 1177 till andra trovärdiga sidor.

Det var länge sedan jag lyssnade på bvc utan kritiska öron. De är varken allvetande eller alltid så speciellt juste, svarå kritisk och ta reda på fakta.

Må så gott.

/br4ve
Svar på tråden Orolig