• Anonym (Sanna)

Vad tycker ni killar/män är viktigast?

Jag ska på en fest och har två klänningar att välja på. Min crush är där så jag vill se så sexig ut som det bara är möjligt.

Min ena klänning är inte alls urringad, man ser inte något alls av brösten. Den är däremot väldigt tight kring kroppen och faller snyggt över höfterna. Min figur kring mage/midja/höfter blir supersnygg, riktig timglasfigur eftersom jag har breda höfter och smal midja. Bra svank etc.

Den andra klänningen är ordentligt urringad och man ser ovandelen av brösten och klyftan på ett mkt snyggt sätt. Men den är lite mindre tight och faller lite tråkigare över kroppen. Resten av kroppen ser normal ut.

Jag är stolt över både min klyfta och min midja och vet inte vilken som är bäst att framhäva för en maximal sexig effekt. Kan tyvärr inte satsa på båda för hinnet inte fixa en ny klänning.

Bägge klänningar går ner på halva låret och är utsvängda i kjolen.

Ena är röd och andra är svart om det påverkar.

Jag är 35 år och ganska kort så har inga fina ben att stoltsera med. Men hoppas på en trevlig avslutning på festen ;)

Jag är en mkt ordentlig och oslampig person (introvert) så ingen risk att någon av klänningarna är för slampig så att han blir avtänd därför.

• Svar på tråden Vad tycker ni killar/män är viktigast?
  • Anonym (Bröstkillen)

Du är vacker i båda klänningarna.

Jag är helt klart en bröstkille då jag generellt uppskattar fina bröst mer än en fin bakdel.

Men i valet av klänning så föredrar jag tveklöst den röda. Med din kropp så ska du inte försöka dra uppmärksamheten till brösten. Det kan alla kvinnor göra med rätt urringning. Men det är få av dem kan dra uppmärksamheten till sin kropp. Så vill du sticka ut och få maximal uppmärksamhet så ska du välja den röda klänningen.

Anonym (Sanna) skrev 2018-10-25 20:01:29 följande:

Tusen tack för alla snälla kommentarer :) <3 Det verkar som att de flesta föredrar den röda så det blir nog den.

Borde jag ha svarta eller hudfärgade stay ups? Svart ser mer påklätt ut, vet inte om det är bra eller dåligt?

Det är dåligt!

Personligen tycker jag att svarta strumpor kommer att förstöra hela intrycket av den röda klänningen. Svarta strumpor passar bara till svarta och väldigt mörka kläder. Hudfärgade strumpor passar till allt.
  • Anonym (??)

Såhär - bröst är bröst. De är attraktiva oavsett urringning eller inte om de
    presenteras på rätt sätt. För mycket är ju bara "in your face" typ.
    Själv älskar jag bröst men de syns ju ändå liksom
    Med en sådan kropp - midja, höfter och stjärt!!! 
    Du skulle haft ett tredje alternativ!
    Kort ärm, hög ringning och vääääldigt figurnära med slut i knähöjd.
    Otroligt läckert. Ööööööuuuhhmmmmmmmm Glad

• Tom Araya

På enbart beskrivningen verkar den röda läckrast på dig, men på bild tycker jag den svarta var snyggast.

Den röda framhävde inte dina former så påtagligt mer än den svarta, såsom man uppfattade det på enbart beskrivningen.

Du gör dig nog i vad som helst, men bäst utan allt. DrömmerFlört

• Anonym (Gentle man)

Underbar i bägge, omöjligt val

• Anonym (anonym)

vill så gärna veta var du köpt den röda, den är så fin!

• Anonym (mor)
    Anonym (U2) skrev 2018-10-25 19:41:39 följande:

Fast med den kroppen kan du klä dig i säckväv och ändå tilldra dig en massa intresse. Män klär ändå av vackra kvinnor med blicken, som du nog vet. ;)

Ursäkta att jag lägger mig i ....MEN gör alla män det? Ständigt redo för sex och så fort de ser en vacker kvinna börjar de drömma om henne naken? Tänker du män i alla åldrar här?
  • Anonym (Gentle man)
    Anonym (mor) skrev 2018-10-27 07:00:54 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i ....MEN gör alla män det? Ständigt redo för sex och så fort de ser en vacker kvinna börjar de drömma om henne naken? Tänker du män i alla åldrar här?
    Ja, så är det
  • Anonym (mor)
    Anonym (Gentle man) skrev 2018-10-27 07:19:39 följande:
    Ja, så är det
    Och du kan inte tänka att män kan vara olika och ha olika behov och intressen? Liksom LIGGA är hela fokus hos mannen 24/7?
  • Anonym (Gentle man)
    Anonym (mor) skrev 2018-10-27 07:21:16 följande:
    Och du kan inte tänka att män kan vara olika och ha olika behov och intressen? Liksom LIGGA är hela fokus hos mannen 24/7?
    Vill du ligga med mig?
  • Anonym (mor)
    Anonym (Gentle man) skrev 2018-10-27 07:23:11 följande:
    Vill du ligga med mig?
    å där kom den. hahahahaha
Svar på tråden Vad tycker ni killar/män är viktigast?