• Cunnilingus18

Vilken är den bästa magic wand?

Jag skrev i en tidigare tråd här som jag dock inte kan hitta som handlade om magic wand och vilka som var de bästa och mest kraftfulla på marknaden. Men kan ej hitta tråden längre så får helt enkelt skapa en ny och hoppas på att få nya bra tips på vilken wand som är den bästa på marknaden.

Så tacksam för svar för alla som har tips här inne :)

• Svar på tråden Vilken är den bästa magic wand?
  • Cunnilingus18
    Mrstholm skrev 2018-11-26 00:02:01 följande:

Den här är inte för svag och en annan fördel är att den är steglös så du kan verkligen ställa in den på den hastighet/styrka som du vill ha.

Lycka till!

Tack :) Får kanske bli en sån då :)
  • HasseA

Alltså, jag tvivlar på att så många har ett antal olika wands därhemma, så man kan jämföra. De flesta har väl som vi, en (om någon alls). Tja, det är klart, om man nu inte blev missnöjd med den, förstås. Det blev inte vi, den används en hel del. Men man får ju liksom hålla på och retas med den ganska länge för att det inte ska bli så där explosivt och ytligt, som nämnts ovan.

Recension finns här:
    hasseochanna.wordpress.com/2014/06/10/recension-av-magic-wand/

Oj, jag ser att den fungerat perfekt i 4,5 år nu! Det hade jag nog inte gissat. Vi tyckte den kändes gedigen redan från start, och det tycker vi fortfarande.

• Cunnilingus18
    HasseA skrev 2018-11-26 10:39:23 följande:

Alltså, jag tvivlar på att så många har ett antal olika wands därhemma, så man kan jämföra. De flesta har väl som vi, en (om någon alls). Tja, det är klart, om man nu inte blev missnöjd med den, förstås. Det blev inte vi, den används en hel del. Men man får ju liksom hålla på och retas med den ganska länge för att det inte ska bli så där explosivt och ytligt, som nämnts ovan.

Recension finns här:

hasseochanna.wordpress.com/2014/06/10/recension-av-magic-wand/

Oj, jag ser att den fungerat perfekt i 4,5 år nu! Det hade jag nog inte gissat. Vi tyckte den kändes gedigen redan från start, och det tycker vi fortfarande.

Så är det klart, men vet att det har funnits tjejer här innan på en liknande tråd som har testat flera olika och att de var väldigt olika :)

Men tack för tipsen
  • HasseA
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-27 08:09:38 följande:
    Så är det klart, men vet att det har funnits tjejer här innan på en liknande tråd som har testat flera olika och att de var väldigt olika :)
    Okej, då så, perfekt om det är så.
  • Cunnilingus18
    HasseA skrev 2018-11-27 08:57:28 följande:

Okej, då så, perfekt om det är så.

Ja har ju en sedan tidigare och upplever den som ganska klen..
  • FreshLinen

Finns ingen som klår denna!

Vet att du o jag har pratat om denna förut, ts.

Jag har sålt leksaker, provat många men personligen är detta en grym grej i rätta händer!

Upplever nya orgasmer varje gång min sambo anvönder den på mig. Fontän 100% garanti. Multipla orgasmer-yes!

Den är liten, kraftfull, söt o steglös. Finns med eller utan sladd.

Finns att köpa på taboo i malmö
  • FreshLinen
    FreshLinen skrev 2018-11-27 16:55:05 följande:

Jag har sålt leksaker, provat många men personligen är detta en grym grej i rätta händer!

Upplever nya orgasmer varje gång min sambo anvönder den på mig. Fontän 100% garanti. Multipla orgasmer-yes!

Syns bilden?

Den heter PalmPower Wand iallafall
  • Anonym (Grävlingen)

Kan säga att vi uppgraderat från wand. har en sinnessjukt kraftfull som fått vila sen det införskaffades en womanizer. Den skapar tryck över/på klittan. Tjejen klarar inte högsta nivån men det förefaller inte behövas. Riktig succé

• Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-11-27 16:56:45 följande:

Syns bilden?

Nä bilden syns inte? Men har du någon erfarenhet av det andra tipset här Fairy wand? :)
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-11-27 16:56:45 följande:

Syns bilden?

Nä bilden syns inte? Men har du någon erfarenhet av det andra tipset här Fairy wand? :)
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-11-27 16:55:05 följande:

Är den sladdlösa lika stark som den med sladd? Brukar vara lite klenare med uppladdningsbara men smidigt att slippa sladden..
  • FreshLinen
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-29 21:02:40 följande:

Är den sladdlösa lika stark som den med sladd? Brukar vara lite klenare med uppladdningsbara men smidigt att slippa sladden..

Det finns ingen som klår palmwand i styrka jag lovar!

Även wands som tex Doxy o Hitachi når inte dit. Ytan på stora wands förstör känslan o bedövar men alla funkar olika. Vad gillar din tjej? Gissar att det är på henne du ska använda?

Det är samma oavsett sladd.
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-11-30 06:22:34 följande:
    Det finns ingen som klår palmwand i styrka jag lovar!

Även wands som tex Doxy o Hitachi når inte dit. Ytan på stora wands förstör känslan o bedövar men alla funkar olika. Vad gillar din tjej? Gissar att det är på henne du ska använda?

Det är samma oavsett sladd.
    Tack för ditt svar. Precis har även kollat på Doxy och den sägs vara den bästa, men den är ju precis som föregångaren Hitachi väldigt stor klumpig.

Power widen verkar ju liten och behändig och kan nog användas på lite andra sätt än de större varianterna ;)

Men bra då ska jag köpa den sladdriga här nu då :)

Tack så jättemycket för tipsen, var nog just du som skrev om denna i en tidigare teråd här med som jag läste, så kul att du hörda av dig här igen.
  • FreshLinen
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-30 09:03:03 följande:

Tack för ditt svar. Precis har även kollat på Doxy och den sägs vara den bästa, men den är ju precis som föregångaren Hitachi väldigt stor klumpig.

Power widen verkar ju liten och behändig och kan nog användas på lite andra sätt än de större varianterna ;)

Tack så jättemycket för tipsen, var nog just du som skrev om denna i en tidigare teråd här med som jag läste, så kul att du hörda av dig här igen.

Jag har en Doxy som snurrar över 10.000rpm men den är ju från början gjord för att massera o bedöva ömma muskler så har man det stora huvet mot muttan för länge så tappar jag iallafall känsel o blir till sist irriterad o frustrerad istället för att man inte kommer förbi förkänslan o får sin efterlängtade orgasm. Men palmwanden kommer jag minst 4ggr på 10min. Brännskador kan man lätt få av stora wands oxå. Soeciellt im man har endagsstubb på musen. Då skaver o bränner d eftersom man är fuktig.

Hoppas ni hittar nått som passar er smak!

Lycka till o ha så kul
  • FreshLinen
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-30 09:03:03 följande:

Kvaliteten på Doxyn är dock väldigt gedigen jömfört med Hitachi tex. Den är lagom stor att hålla och är inte för tung heller. Nackdelen är att den startar på en hög nivå o därför blir för mycket från början men sen för lite som sagt.
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-11-30 14:36:57 följande:

Jag har en Doxy som snurrar över 10.000rpm men den är ju från början gjord för att massera o bedöva ömma muskler så har man det stora huvet mot muttan för länge så tappar jag iallafall känsel o blir till sist irriterad o frustrerad istället för att man inte kommer förbi förkänslan o får sin efterlängtade orgasm. Men palmwanden kommer jag minst 4ggr på 10min. Brännskador kan man lätt få av stora wands oxå. Soeciellt im man har endagsstubb på musen. Då skaver o bränner d eftersom man är fuktig.

Hoppas ni hittar nått som passar er smak!

Lycka till o ha så kul

Ja det låter ju logiskt ;) Men det fick bli en palmpower wand. Så spänd förväntan nu :)
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-11-30 14:42:32 följande:

Kvaliteten på Doxyn är dock väldigt gedigen jömfört med Hitachi tex. Den är lagom stor att hålla och är inte för tung heller. Nackdelen är att den startar på en hög nivå o därför blir för mycket från början men sen för lite som sagt.

Ja domnar känslan bort så är det ju sant ;)
Svar på tråden Vilken är den bästa magic wand?