TVÄTTMEDEL O SKÖLJMEDEL TILL BABY
Hej! Skulle behöva hjälp då det är mitt första barn och hört man inte ska använda vanligt tvättmedel osv till bebis så... Vilket sköljmedel och tvätt medel är bra att använda till en nyfödd bebis?
Hej! Skulle behöva hjälp då det är mitt första barn och hört man inte ska använda vanligt tvättmedel osv till bebis så... Vilket sköljmedel och tvätt medel är bra att använda till en nyfödd bebis?
Tack för alla svar <3 . De blev Neutral och sen comfort sköljmedel som jag kommer testa . Och jag använder alltid sköljmedel just för att kläderna inte ska bli hårda vilket vissa blir. Och kommer testa de nu också funkar det inte så kommer jag ju såklart inte använda det på baby kläderna.
Ja eller missa du mitt inlägg kanske ? :)
Nu vet du att sköljmedel både skadar miljön och att ditt barn riskerar allergier, ändå tänker du använd det?
Ja de är väl så de blir :)
Men vad är poängen med parfymfritt tvättmedel om du ska förstöra det med sköljmedel som är dåligt för bebisens hud och kropp (oavsett om den får symtom eller ej)? Använd åtminstone neutrals sköljmedel om du bryr dig om din bebis välmående.
Så urbota korkat uttryckt, men så blir det väl när barn skaffar barn.