Inlägg från: joannaq |Visa alla inlägg
  • joannaq

V. 12 UL, men inget foster

Tyvärr va vi med om det i somras, vi upptäckte vid kub att det inte fanns något foster. Bara en hinnsäck som va fylld med fostervatten. Det va en så kallad ofosterlig graviditet och en missed abortion. Jag hade ändå alla symptom kvar och positivt flera veckor efter det. Fick oxå göra vul, dock direkt samma dag men de såg tyvärr inget. Fick göra en hemma "abort".

Jag hoppas det slutar lyckligare för dig.

• joannaq
    920506 skrev 2019-01-19 14:02:48 följande:

Jag har förstått från andra forum också att det inte finns så mycket hopp eller positiva erfarenheter liknande detta.

Beklagar till er och hoppas turen kommer eller redan kommit för er

Jag hade "turen" att bli gravid igen någon månad senare så är nu i v23, så än så länge har det gått bättre.

All lycka till er nu!
  • joannaq
    920506 skrev 2019-01-22 12:58:24 följande:

Det var som ni alla misstänkte. Gjorde VUL nu i v. 13 och konstaterade att den dött i V. 7.

Tyvärr kommer jag att få åka in till sjukhuset om 1 vecka ock skrapa. Därefter får jag inte bli gravid igen på 6 månader. Har aldrig vart med om något som känns så ont som all denna information och att jag inte kan blicka framåt att snart få försöka igen.

Tack för alla svar från er

Vadå 6 mån? Jag blev oxå skrapas och blev gravid 2 månader senare och min läkare sa att två mensar emellan va perfekt. Kolla upp det där om det verkligen stämmer <3

Beklagar verkligen sorgen!
Svar på tråden V. 12 UL, men inget foster