Vi som ruvar just nu!
Någon annan som ruvar just nu?
Någon annan som ruvar just nu?
Okej jag fattar, fy vad jobbigt med v.8 ändå. Jag är såklart orolig men försöker verkligen bara att vara positiv och ha en tydlig målbild. Hoppas det hjälper, haha.. Jag håller tummarna för oss båda!
Okej, men varför satte de in ett 3-dagars på dig då? Iom missfallen alltså. Tänker att om en blastocyst har bättre odds borde du fått en sådan?
Okej! Jag mår bra, det enda jag känner är att mina bröstvårtor är otroligt ömma och jag vet inte om jag inbillar mig men mina bröst känns större. Men precis som du säger vågar man inte fundera för mycket för jag vet ju inte om det är en effekt av hormonerna. Kan ju vara samma symtom för mens också... Nu tar jag lutinus 3 ggr/dag. Vad tar du? Och hur mår du? Känner du något?
Nja, tanken har slagit mig men jag vet inte om jag vågar. Hur tänker du? Du hade tjuvtestat innan va? Min kille är dock inte hemma på testdagen och det är klinikens sista dag så senast den dagen blir det ju. Men det hade varit roligt att göra det ihop också, två dagar innan isåfall. Min testdag är dag 16, vad har du fått för dag? Verkar som alla får olika där också :)
Haha, har du haft samma symtom de gångerna du plussat då? Ja men eller hur! Vilket datum har du TD? Tack, jag också!
Vi fick ingen information om hur många som "klarade" sig utan bara att de fick ut 11 ägg, 9 av de blev befruktade och 6 stycken ligger nu i frysen.
Ja det är ju det som gör det så svårt, alla symtom är ju samma för allt känns det som. Åh grattis! Hur längesen var det du plussade? Och vilken dag testade du på?
Åh vad roligt! Kanske får bli ett tjuvtest så killen får vara med också, vi får se :)
Suck, verkar tyvärr som att det inte gick vägen för oss. Molvärk hela söndagen och på em började det komma blod och har fortsatt komma, om än väldigt lite, sedan dess. Pratade med kliniken och hon sa att om jag fortsätter blöda skulle jag testa vilket jag gjorde imorse. Negativt. Ska testa på TD också och ringa in då det är klinikens sista öppetdag innan sommarstängt men det finns inget hopp kvar här nu. Ville bara dela med mig, lycka till till er andra!
Suck, verkar tyvärr som att det inte gick vägen för oss. Molvärk hela söndagen och på em började det komma blod och har fortsatt komma, om än väldigt lite, sedan dess. Pratade med kliniken och hon sa att om jag fortsätter blöda skulle jag testa vilket jag gjorde imorse. Negativt. Ska testa på TD också och ringa in då det är klinikens sista öppetdag innan sommarstängt men det finns inget hopp kvar här nu. Ville bara dela med mig, lycka till till er andra!
Ja fy, jag som verkligen hade stålsatt mig kunde inte hålla tårarna tillbaka... Skall bryta ihop och komma igen. Nej jag förstår det, håller verkligen tummarna för dig! Du får gärna skriva här när du testat, om du vill :)
Ja fy, jag som verkligen hade stålsatt mig kunde inte hålla tårarna tillbaka... Skall bryta ihop och komma igen. Nej jag förstår det, håller verkligen tummarna för dig! Du får gärna skriva här när du testat, om du vill :)
Åh vad roligt! Grattis! Förstår att du tar ner förväntningarna och det är väl sunt, även om det är tråkigt att man ska behöva vara så försiktig. Men förhoppningsvis är det er tur nu, lycka till!
Aldrig skirvit i en sån här tråd tidigare. Ska fatta mig kort. :)
28år. Lågt amh och försökt få barn i 2 år strax.
Har en 5 åring sen innan. Med en annan karl.????
Skulle vara kul o följa andra!
Ivf 1. 4 ägg 2 mogna ett befruktat. Långa protokollet. Tvär minus.
Andra ivf 6 ägg 4 mogna. (Tror alla 4 blev befruktade?) Ny metod men fortfarande långa. Fick tillbaka 2 och är nu på ruvardag 4 med en 3-dagars :)