Jsv17 skrev 2019-02-24 10:51:25 följande:
]Äl-testen är inte starkare ännu, men nu går det att se teststrecket iaf (jag tillhör kategorin som knappt har ett streck alls förrän några dagar innan äl) och igår började jag få rikligt med äl-flytningar så nu händer det ÄNTLIGEN nåt haha Jag får tidigast äl-flytningar 4-5 dagar innan äl så då är det ju iaf på G...
Min man är så himla go, när jag sa till honom att nu får vi nog dra igång det här varannan dag liggandet (bebisverkstaden är ju sååå romantiskt haha) så blev han jättepepp och när jag kom ner efter att jag lagt sonen hade han ordnat med kex, ost, alkholfritt bubbel och tänt ljus... Han sa att han tyckte vi skulle iaf försöka göra det mysigt och romantiskt, och DET är verkligen stort för honom, är inte den där romantiska typen i vanliga fall. Så nu är försökandet igång på riktigt igen... känns skönt att iaf göra nånting. Nu håller jag alla tummar och tår att det både tar sig direkt OCH går hela vägen, och tänker fortsätta hoppas på det tills jag får mens
Vilken man du har! Och skönt att ägglosningen börjar komma igång! :)
Själv börjar jag allt mer tro för var dag att något faktiskt satt sig :D Den här ?kittlande? känslan har jag bara haft när jag varit gravid. Hoppas det sätter sig för dig på första försöket igen, och om vi blir gravida att det resulterar i små liv <3