Vi som har ett eller flera MF/MA i bagaget och kämpar för ny graviditet
Hoppar in här (tyvärr) från BF oktober 2019 trådet då jag började blöda i tisdags efter några dagars bruna spottings och allt verkar ha kommit ut. Blöder fortfarande men inte så mycket längre. Jag var på tidig ultraljud den 18 februari när jag enligt mensen var 7+2. Ultraljudet visade ett tickande hjärta men fostret motsvarade inte veckorna och jag blev tillbakaflyttad en vecka. Anade då att något inte stämde - och jag hade rätt :(
Detta var mitt andra missfall. Första kom efter vårt andra IVF försök sommaren 2017, vid första ultraljudet hittades inget foster och missfallet var oroligt smärtsam. Som tur var hade jag nästan inte ont alls denna gång. Blev gravid efter tredje IVF september 2017 och vår dotter föddes sommaren 2018. Blev nu spontant gravid (har aldrig hänt förrut, snacka om överraskning!) i januari i år som nu då slutade i missfall.
Har låg amh och vi får se om vi lyckas själva igen eller om det blir IVF igen. Hoppas bara vi får ett till barn på något sätt.
Nog om mig, lider med alla er som gått igenom upprepade missfall. Har inte hunnit läsa igenom alla inlägg men ska försöka. Hoppas hoppas att vi alla lyckas till slut! Håller tummarna!