Jsv17 skrev 2019-05-08 11:50:56 följande:
Alltså ibland är vården ett skämt... de nya moderna graviditetstesten är väldigt bra och har det visat gravid så var du det, och nåt tidigt missfall kommer inte ut med nån flytning?! Vad var det för utspel...?!
[quote=79616581][quote-nick]Smlan skrev 2019-05-10 08:08:25 följande:[/quote-nick]Missfallet verkar ha kommit igång idag. Hade lite rött på pappret igår och idag kom syndafloden och smärtan. Tänkte ändå ringa MVC idag och kolla läget. Vill ju få missfallet ?registrerat? så jag slipper diskussioner ifall det blir tredje gången nästa gång :(
Hur går det för dig @Jilo? Minns att du sa att du kanske är för gammal. Hur gammal är du?
Tack för era ord! <3
Nej, det är klart båda hade fel. Två predictor early och två digitala var positiva. Sedan blev det digitala negativt och PE svagare, så det var ju tveklöst missfall. Inte så roligt att höra att man nog visst är gravid...Eller som för dig Jsv17, grattis du är gravid när man vet att det måste vara ett x, fy faaaaan alltså!!!
Nu har det iaf ÄNTLIGEN startat idag, bim +12, 10:e dagen efter neg test. Nu hoppas jag att det inte ska hålla på i evigheter bara.
@Smlan, ja, jag är gammal, snart 45. Och har ni åsikter om det så är det ok för mig, hade det själv för några år sedan...Men nu har jag en ettåring och det är helt underbart! Och jag vill inget hellre än ge honom ett litet syskon samt uppleva den lyckan igen.
Visst var det väl du som liksom jag ammade och fick mf för några månader sedan?
Hur går det för er @Jsv17 och @Smlan? Hoppas ni känner er ok! <3