Vi som har ett eller flera MF/MA i bagaget och kämpar för ny graviditet
Det är så drygt att bara gå och vänta och VILJA börja blöda.... Jag har siktet så inställt på nästa försök redan att jag bara vill få detta överstökat... och ändå vill jag att kroppen ska sköta det själv så försöker verkligen peppa kroppen att bara dra igång.
Hoppas så att kroppen kommer i fas snabbt och att äl kommer igång. Beställt hem ett gäng graviditetstest och ältest, så jag kan testa och se att hcg går ur kroppen pch sen börja testa med älstickor för att hitta äl sen, som ni gör är jag redan 2-3 steg före händelse förloppet... haha
Jag känner exakt igen mig i dina tankat, ligger npgra veckor fram i tiden då jag fick Cytotec för 3 veckor sen, råkade ut för lite komplikationer till missfallet men det verkar vara under kontroll. Vid återbesöket såg de 14 mm slemhinna kvar och sär står jag nu och stampar, inte negativa gravtestester och allt har alltså inte kommit ut. Så segt. Känns som att man är i ett hormonellt vakum då äl inte kommer komma igång så länge det finns rester kvar och hcg i systemet. Jag skulle höra av mig om gravtestet inte var negativt inomm 4 veckor från återbesöket, suck. Detta tar tid känns det som. Fick MA konstaterat 2 januari och det verkar ju som att det kan dröja en bra bit in på våren innan allt är igång. Vi får peppa varandra längs vägen.