Sept90 skrev 2019-02-23 21:46:28 följande:
Hej på er, beklagar verkligen era missfall/MA. Jag har två i bagaget, båda innan v 7. Nu senast 22 januari när blödningen startade, det var så tidigt så det känns som att kroppen kom tillbaka snabbt igen då jag hade ägglossning 14 feb. Har pcos så långa cykler och inte ägglossning varje månad. Känns så orättvist när man inte får lika många ?försök? på sig när cyklerna närmar sig dag 50 vissa mån. Vi har nu försökt sedan november 2017. Vi har en son på 3,5 år och jag stressar något enormt över att det kommer skilja honom och ett ev syskon över 4 år. Jag hoppas så att det är en sorg som går över när man väl fått en liten i magen som är där för att stanna. Håller tummarna för er allihopa, vi är inte ensamma! <3
Beklagar dina MF/ma
Jag stressade också över åldersskillnad... jag ville gärna ha barnen tätt typ 18mån till 2år emellan... blir jag inte gravid på typ första/andra försöket här nu så spricker det... Men jag tog typ 5min och sörjde sedan skakade jag av mig det, för jag är heeeelt säker på att när man väl har nästa lilla i sin famn du struntar man fullständigt i om det blev 2 eller 5 år emellan

Så det tror jag faktiskt inte man bryr sig om alls sen. Så sörj det, så länge du behöver (inser att det inte räcker med 5min för alla) och även om det är en sorg du kommer bära med dig hela vägen till bebis är född, så är jag 100 på att den släpper då <3