Vi som har ett eller flera MF/MA i bagaget och kämpar för ny graviditet
Ser ni något? Har känt mig lite konstig senaste dagarna. Sådär gravid konstig känsla i kroppen.

Ser ni något? Har känt mig lite konstig senaste dagarna. Sådär gravid konstig känsla i kroppen.
Nu behöver jag lite tankar, jag undrar om det som var igår var stegringen? Nu på morgonen var testet typ blankt igen... tänkte jag skulle testa 2ggr dagen för att inte missa stegringen... Skulle jag gå bara på hur det känns i kroppen hade jag sagt att jag har äl idag eller imorgon.... Hur hade ni tänkt?
Nu kommer jag ihåg varför jag bytte till digitala test och lovade mig själv att inte köpa fler stavar eller stickor hahaha
Tänkte testa ikväll också så får vi se vad det blir då, har bara 2st stavar kvar dessutom men har ju digitala kvar också men har jag haft äl vill jag ju inte slösa dom... alltså ni hör ju... i-lands problem... haha
Jag tycker det ser ut som stegring igår. Jag har även denna cykel väldigt svaga streck och "stegring " igår. Tycker det är superbra att ha stickor och stavar nu när det ser ut så här så att man kan följa en trend snarare än att aldrig få glad gubbe på ett digitalt test, jag har svårt att se att nån av mina tester skulle gett utslag på dessa! Men om det nu är stegring så hade vi båda det igår, spännande! Se min bild med supersvaga streck, lite som att famla i mörkret när det ser ut på detta vis.
Märkte upp dem så det blir lite tydligare
Det ser ju definitivt ut som att något är på gång! Men du testar på kvällarna med? Jag har slutat testa på morgnarna helt för jag får alltid svaga då. Sen brukar mina streck gå lite upp och ner, se ut typ som dina, och sen rätt var det är så är de positiva. Men Jag har pcos så vet att det kan vara tricksigt med ältester då. Vilken dag är du på? När brukar du ha äl? Några andra symtom? :)
Låter som en klok plan! Hade ingen aning om att man kunde se strecken på de digitala, bara testat med nån från Clearblue som visade gubbar, haha man lär så länge man lever:)
Jag kommer testa imorgon med och om det är lägre så tänker jag att äl är idag.
Har läst på flera olika ställen att man iaf inte ska testa med första morgonurinen, lh-hormonet behöver ?kommer igång? först. För min del är det sena kvällar, och till och med nätter ibland som ger utslag mest. Har fått ställa klockan på 3 om det råkat infalla när sambon jobbat natt, haha. Vad gör man inte... Skulle räknat från första blödningsdagen. Min förra blödning var ju också ett missfall, men trots oregelbundna cykler så hade jag ägglossning på dag 23, månaden innan dag 24. Och då räknar jag från första blödningsdag, oavsett mens eller missfall. Sen brukar jag ha rätt ont när jag väl har ägglossning så det brukar inte gå att ta fel.
Spännande att se hur det artar sig närmaste dagarna :)
Jag tror ju också att äl är idag och även vi låg i lördags och igår, hahah vi är rätt synkade:) men jag lurade till mig en snabbis nyss också, tror verkligen inte karln orkar köra imorgon med så jag hoppas nu att testet blir svagt! Då kan vi pausa kravliggandet ett tag, he he.
Där satt den! Men jag räknar äl som idag, då jag tror det verkligen var gränsfall positivt igår
Ikväl blir det ligga av hahaha
Så kul att vi är så många med äl, runt samma dagar, och med bim ganska lika, sååå spännande! Testade en gång till nu i eftermiddag för säkerhetsskull, och nu var digitala stickan jättestark och skulle säga att staven är i princip positiv den med så jag tror ägget släpper ikväll/natt så jag tänker att vi ska försöka både ikväll och imorgon så har vi nog täckt in bra