Inlägg från: Anonym (Man III) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man III)

Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?

Bli påsatt av henne med en strapon

Att vi har trekant med en annan man och att jag får vara med när hon blir knullad av honom, gärna att jag får slicka henne samtidigt som han knullar henne.

Att hon har sex med en annan man och jag ser på

Att hon har sex med en kvinna och jag ser på

Att hon suger mig och sväljer sperman

Att hon beordrar ner mig att slicka henne efter jag sprutat i hennes fitta.

• Anonym (Man III)

En fantasi är att tjejen sätter lås på min kuk, en bur eller så kallat chastity. Och att hon ansvarar för nyckeln. Hon låser upp mig ibland och jag kanske får 5 minuter om jag vill runka till orgasm eller om jag bara vill känna av ett stånd. De flesta gånger hon tillfredsställs så är det av mina händer, tunga eller annan sexleksak.

Ibland är jag inlåst 24/7 under en längre tid, ibland säger hon att på tisdag låser jag upp låset så jag har något att längta till. Väl på tisdag kan hon dock fått annat på hjärnan och säger att det var nästa tisdag jag menade.

• Anonym (Man III)
    Anonym (Milk) skrev 2019-07-23 10:26:50 följande:

Jag vill gå i klänning utan underkläder en hel dag och min man får göra vad han vill, när han vill.

Jag vill att han är den som bestämmer och straffar mig när han tycker att jag gör fel. Straff kan tex vara att han slickar mig och precis innan jag kommer slutar han. Eller att han smeker ollonet mot min slida men vägrar trycka in den trots att jag bönar och ber.

Kan också gå igång på tanken att han särar på mina ben och binder fast dem innan han har samlag med mig.

(tycker det är så skämmigt att skriva detta, haha. Är ganska pryd av mig utåt. Har inte vågat säga detta till min man.)

Du har mycket att vinna på att berätta lite för honom. Börja lite smått och kanske på skämt säg att han får nyttja dig när han vill, kanske att du kan betala något i natura till honom när han gjort något för dig. Eller att du tar på klänning utan trosor och flashar dig lite, jag tror han blir glad.
Svar på tråden Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?