Inlägg från: Anonym (EN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EN)

Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?

Anonym (Hjälp) skrev 2019-07-17 21:48:57 följande:

Är så glad och tacksam att jag har hittat en normalt funtad man som inte vill göra illa mig eller förnedra mig vid sex.

Skulle jag nån gång i framtiden bli singel, gud förbjuda, skulle jag vara singel för evigt.

Män skrämmer mig enormt.

Poängen är ju att man har den typen av sex med en partner som gillar det. Vi kvinnor som är undergivna och tycker om hård sex tycker det är helt normalt
  • Anonym (EN)
    Anonym (H..) skrev 2019-07-18 10:10:40 följande:

Att han tar mer kommando i sängen. Är mer bestämd, tar tag i mig och vänder mig på mage. Sätter på mig hårt.. Eller ställer mig på alla fyra, smiskar mig och tar tag i mitt hår samtigit som han knullar mig vilt. Men han vill inte göra sånt. Han gillar det mer mjukt och gillar inte alls att vara hårdhänt.. Ibland vill jag bara bli hårt påsatt!!

Förstår dilemmat. Min exman var så, efterfrågade hårdare sex i 16 år, han ville inte. Till slut skiljde vi oss. Min nuvarande man gillar samma saker, underbart
  • Anonym (EN)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-07-23 10:32:19 följande:

Har tjatat i flera år på att han ska "våldta" mig dvs bara komma och överraska mig med en hård påsättning. Hålla fast mig på riktigt.

Han är dominant ibland men alldeles för sällan och tyvärr aldrig som en överraskning dvs att han bara dyker upp från ingenstans och tvingar sig på mig.

Åh, det gjorde jag och min man. Jag var typ tjej ensam hemma, han var typ hantverkare som ringde på, trängde sig in och brottade ner mig och knullade mig - härligt
Svar på tråden Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?