Inlägg från: Anonym (H..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H..)

Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?

Att han tar mer kommando i sängen. Är mer bestämd, tar tag i mig och vänder mig på mage. Sätter på mig hårt.. Eller ställer mig på alla fyra, smiskar mig och tar tag i mitt hår samtigit som han knullar mig vilt. Men han vill inte göra sånt. Han gillar det mer mjukt och gillar inte alls att vara hårdhänt.. Ibland vill jag bara bli hårt påsatt!!

• Anonym (H..)
    Anonym (DT) skrev 2019-07-18 11:05:01 följande:

Det här är intressant, det måste vara det absolut vanligaste som kvinnor saknar i sexlivet (av vad jag kunnat läsa på olika forum), att ibland få bli ordentligt påsatta helt enkelt. Att bli tex hårt upptryckt mot väggen och hårt knullad, att mannen visar att han bara måste ha henne här och nu.

Det är sällan man ser någon ha det omvända problemet, att de saknar det mjuka sexet

Men samtidigt är det den bilden som ges av sex ( utanför porren) , att det ska vara mjukt, titta varandra i ögonen och helst enbart missionären.

Har genom livet lärt mig att i princip alla kvinnor gillar lite mer hårdare sex, att mannen är den som styr, och inte behandlar henne som hon är gjord av frigolit.

Ska dock givetvis inte blandas ihop med att göra något mot någons vilja, men när man har sex så uppskattar de flesta kvinnor (enligt min och andra mäns erfarenhet som jag diskuterat detta med) att man är dominant som man, i olika grad)

Precis. Jag är verkligen inget fan av våld i sängen, som strypsex, bli örfilad eller på annat sätt vara undergiven.. Men ibland vill man bara bli upptryckt mot väggen och bli påsatt.
  • Anonym (H..)
    Anonym (AnnaPanna) skrev 2019-07-18 16:34:16 följande:

Min man ger mig rejält med smisk över sitt knä medan han drar mig i håret med andra handen. Sedan tar han mig vilt och hårt i missionären. Jag skulle vilja ha det lite hårdare, att han smiskar med ris eller bälte men det tycker han blir för mycket.

Oj, inget av det där är min cup of tea tyvärr. Men hoppas du får din dröm uppfylld!
  • Anonym (H..)
    Anonym (DT) skrev 2019-07-18 16:01:48 följande:

Gick in i tvättstugan en gång när höll på och grejade, hånglade upp henne och tryckte ner henne på en tvätthög och tog henne hårt bakifrån på golvet.

Såna snabbisar älskar hon, att jag helt enkelt bara tar för mig av hennes kropp.

När jag var yngre så hände det vid flera tillfällen att tjejer uttryckligen bad mig "kasta runt dem lite", och inte vara så försiktigt.

Så det har jag lärt mig genom åren, att vara lite lagom fysisk och utnyttja min tyngd och styrka är något som uppskattas av det motsatta könet.

Lät som något jag hade uppskattat!
Svar på tråden Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?