Edaa83 skrev 2019-08-24 20:49:32 följande:
Vi berättade för 2 vänner att saker var på gång. Samma dag som vi gjorde insättningen (för en vecka sedan) så blev vi tvungna att berätta för 4 familjemedlemmar... Vi fokuserar hellre på att prata med 2-3 vänner som vi vet bryr sig, går att rita på och som ger oss energi.
Jag har hittills gjort 4negativa test. Det är ruvardag 7 om jag förstått det rätt. Har aldrig varit med om så mentalt jobbig period. Att låtsas leva som att man vore gravid men att man kanske inte är det?????
Har börjat få känningar i livmodern. Blir lite nervös samtidigt som jag försöker hålla huvudet kallt.. Hur har ni andra det? Väntan på testdagen...
Jag har bara gjort en färsk ET tidigare som misslyckades, då renoverade vi fasaden på framsidan så vi hade fullt upp med det, jag höll mig sysselsatt helt enkelt. Redan vid återföringen hade jag en känsla av att det inte skulle fungera. Vet inte om det var för att kroppen kändes så i olag av behandling och äghplock. Den här gången är det helt annorlunda... Har stimulerat med letrozol och gjort FET. Har haft ett helt annat lugn och en känsla av att nu kommer det gå. Gjorde återföringen i onsdags och kände direkt en massa på kvällen, stick/molande känsla i livmodern, även dagen efter. Men så idag på ruvardag 3 är den känslan som bortblåst... Känner ingenting i magen och är istället välbekant pmsig: känslosam/ledsen/uppgiven, så här känns det bara skit just nu...
Även om det är tidigt så stämmer pmstiden med när jag brukar få det i vanliga fall, har BIM om 5-6 dagar...