Loviisa89 skrev 2019-08-15 19:43:40 följande:
Haha, jag fick också ont i mina nipples vid stimuleringen nu i maj :)
Hoppas äggplocket går bra och att det vill fästa hela vägen den här gången :)
Haha det är riktigt oskönt! Tack! Hoppas det också... Annars kommer jag börja tro att något är fel och jag vill bara vara lite vanligt infertil (om jag nu måste vara infertil) och lyckas med vanlig ivf...
LLW skrev 2019-08-15 20:01:19 följande:
Förstår dig med orgalutran! Fy för den sprutan. Ser inte fram emot att börja igen men samtidigt längtar jag.. är så mycket lugnare när jag gör behandling. Nu vill man bara att tiden ska gå! Trivs du på kliniken?
Ja den är hemsk! Hade fyremadel förra gången och tyckte den kanske var lite bättre eller så träffade jag bara mer rätt med den haha. Ja man vill ju bara börja men nu vill jag att sprutorna ska vara över iaf, så tröttsamt. Har du hört något från din läkare än om hur det blir? Kliniken verkar ok :) bara varit där i en halvtimme typ, haha. Fick TYVÄRR en ganska snygg gynekolog idag, för första gången nånsin lol.
Jooosen skrev 2019-08-15 21:19:05 följande:
Åå håller tummarna för er nu!! Har det varit lättare eller jobbigare med sprutorna denna gång? Ser inte fram emot stopsprutan!! Drömde mardröm om den inatt haha... kommer du ta något efter insättning? Typ testa albyl eller något..? Kram
Tack!! Det gör jag verkligen för er med! Hmm både och, tycker de känns mer denna gång men börjar känna mig mer van ändå, men ska bli skönt när det är över. Hoppas bara jag får ett smärtfritt äggplock igen, det var så skönt när man varit nervös innan. Jag tror inte jag gör något på egen hand första gången... Visserligen hade jag trombyl den enda gången jag plussat under ivf och jag har nog några kvar men tror jag testar bara lutinus som vanligt först iaf. Försöker typ vara rationell haha...