galadriel80 skrev 2019-11-15 16:50:11 följande:
Hej hej!
Vi har en son på 2 år som blev till genom ivf och vi vill nu ha syskon till honom. Vi gjorde ett ivf försök kring den 20 oktober. De plockade ut 8 ägg, 3 st blev befruktade, ett i frysen och ett i mig :)
Jag är gravid i v 6 nu och ska på ultraljud nästa vecka för att se om det fäst som det ska. Så nervöst detta är alltså. Men man kan ju inte påverka det utan bara ta hand om sig själv på bästa sätt.
Hur går det för er andra? Håller tummarna för er!!!
Åh grattis! Till båda knoddarna! Är säker på att allt kommer se fint ut :) Härligt med positiva utfall såhär i ruvartider. Ger hopp! Jag har inga barn. Ofrivilligt barnlös i snart 3 år. Första IVF försöket nu, ruvar på en blastocyst som jag fick in för en vecka sedan. Hade först ömma bröst etc men nu är alla symptom borta. Har testat minus på test jag tagit hittills när jag blivit otålig. Börjar tappa hoppet. Testdag på torsdag och jag är så nervös. Har preppat frysen med glass och är redo på att vara hemma från jobbet och se på mysiga filmer på torsdag om det blir minus.
Kram till oss alla som kämpar, snart blir det vår tur att komma med glädjande besked. <3