IVF hösten 2019
Va roligt Fifen! Håller alla tummar och tår för dig.. läst om din resa här tidigare i tråden? Jag kan också känna att det är lite mysigt att faktiskt få känna sig gravid, på ett helt teoretiskt sätt men ändå.. Min sambo uppför sig iaf som att jag är gravid och påminner om allt jag inte får äta och undrade om det verkligen var bra att vi ska bowla idag.. haha.. Det är ändå en speciell tid för än så länge kan man ju egentligen inte känna nåt och oroa sig över varken bristen på symptom eller eventuella symptom på mens? Man får njuta så länge det går..
Kul att ha någon att följa som är i samma fas. Testdag på kanelbullens dag ? det är ju som ett tecken.. en bulle i ugnen liksom!
Vi fick testdag den 30 september. Då är min sambo på jobbresa i NYC så gissar vi kommer testa innan han åker med ett testa tidigt test? typ den 25:e som är ruvardag 6.. tror dock det är för tidigt. Har förut testat positivt tidigast ruvardag 9.
Ha en fin ruvarhelg!
Vi första försöket hade vi testdag 9/9-19 tänkte också att det var ett tecken, men vi hann inte dit. Jag kommer veta den 29 om det blivit något eller inte. Har alltid haft 14 dagar mellan ÄL och mens den 15 dagen kommer den.
Håller tummarna för att ni ser ett plus redan på RD6. Tror kanske att jag ska tjuvtesta då också denna gång. Sambon vill inte det, men jag vill ha någon form av indikation. Inte min grej att vänta... Men samtidigt är det ju det där att så länge jag inte vet, så är jag "gravid" ;)