Inlägg från: Anonym (Samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma)

Gloryhole

Jag skulle tycka det var grymt läckert att bli avsugen och knullad utan ha nån aning om vem det var på andra sidan, så länge jag vart helt säker på att det var en kvinna.

Men inte blivet av att testa ännu tyvärr.

• Anonym (Samma)
    Anonym (Br) skrev 2019-07-28 05:54:44 följande:

Låter som ett utmärkt sätt att samla på sig nya könssjukdomar.

Tänk sedan så öppnar sig en dörr och killen på andra sidan som man just knullat och sugit ser ut som Danny DeVito i Batman Återkomsten.

Poängen är att man aldrig får se vem det var, så det har liksom ingen betydelse.
  • Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 12:33:11 följande:

Killar som print måste ha en kvinna på andra sidan. Ni kommer ju aldrig få se vem som suger av er och du kommer knappast känna skillnaden. Så njut av en skön avsugning ist.

Nu är jag inte bisexuell, och vill således inte bli avsugen av en man.

Rent teoretiskt skulle det ju kunna vara ett barn som stog där, och även om jag inte skulle känna någon skillnad på det heller...alltså skulle jag aldrig våga göra det utan garanti
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Br) skrev 2019-07-28 12:56:55 följande:

Eller så står HIV-Mannen där, då har det stor betydelse.

Inte utseendenässigt...
  • Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 16:14:51 följande:

Rent fysiologiskt lär du nog känna att ett barn står på andra sidan. Men det är ju det som är mystiken med GH du ska inte veta vem som suger av dig. Du är där för att få njutning. Vad är syftet med ett GH om du ska intervjua den bakom? Då kan du lika gärna hålla dig till vanlig avsugning

Att det är en okänd KVINNA i så fall. Vad är det med som är så svårt att begripa

Att ha en garanti för att det är en kvinna är inte samma sak som en intervju...
  • Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 16:31:22 följande:

Haha visst lycka till. Oddsen att du stoppar in den lilla och en tjej står på knä där är ganska liten. Skulle du få action i ett GH så är det större sannolikt att ni två har nått gemensamt. Dvs varsin grej att trycka igenom hålet.

Just därför (OM jag skulle göra det, är inget jag direkt går och trånar efter) så skulle någon jag litat på, tex frugan få vara med på andra sidan.

Om så inte var fallet skulle jag aldrig deltaga i en sådan aktivitet.

Har du svårt för läsförståelsen eller?
  • Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 16:44:01 följande:

Nej då kan läsa felfritt. Bara informera sånna som dig att oddsen är liten att det är nån kvinna som vill suga av random kukar på ett GH. Det är nått NI internetrunksre har en tendens o tro. Haha ska du sätta frugan på andra sidan? Oooo vilken mystik. Som o sätta papperspåse på kärringen o låta henne hålla på. Har du ens vart vid ett GH? Du låter väldigt rookie.

Nej, då hade jag väl inte skrivet att om jag skulle PROVA det...

Läsförståelse var det som sagt...

Och uppenbarligen gillar en del kvinnor det, bla Pussan i tråden. Om du googlar lite finns det gott om amatörklipp på verksamheten också...

Märks det är sommarlov...
  • Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 16:52:06 följande:

För du statistik över att en anonym profil på FL säger att hon vill göra det. Och du blandar in amatörporren wow. Bra källor mannen. Ska du säga att kvinnor älskar bli halsknullade brutalt med för den finns ju bland amatörporren med. Åk till ett GH och hör av sig sen. Sommarlov? Har inte haft det på flera år

Min fru älskar att bli halsknullad... Så att hon klöks...

Om vi nu ska byta ämne...
  • Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 17:08:58 följande:

Ja precis du vet EN men du för statistik som om att ALLA gillar det.

Suck...

Läsförståelse igen...

Jag skrev att det finns vissa kvinnor som gillar det. Vart skrev jag att ALLA gillade det?

Om det finns tex 10 kvinnor i Sverige som gillar GH, så är det vissa kvinnor.

Vet för övrigt fler som gillar att halsknullas på det viset...
  • Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 17:19:39 följande:

Lipa om läsförståelse du några citat till. Hur man tolkar hur nån skriver jämfört med vad nån menar över text får du stå för själv.

Så du hittar på egna betydelser av det jag skriver, som du tycket passar...

Okej, då vet vi det. Tack

Här är ett litet visdomsord till dig innan jag går och gör nått vettigare.

Att vara en idiot är ungefär som att vara död, lätt för idioten, men jobbigt för omgivningen...
Svar på tråden Gloryhole