Gloryhole
Bli gravid med en fritt främmande? Asså va i helvete. Visst vi svenskar behöver försöka sig Men bli till utan någon biologisk pappa som kan ta ansvar är väl lite väl sjukt.
Bli gravid med en fritt främmande? Asså va i helvete. Visst vi svenskar behöver försöka sig Men bli till utan någon biologisk pappa som kan ta ansvar är väl lite väl sjukt.
Killar som print måste ha en kvinna på andra sidan. Ni kommer ju aldrig få se vem som suger av er och du kommer knappast känna skillnaden. Så njut av en skön avsugning ist.
Nu är jag inte bisexuell, och vill således inte bli avsugen av en man.
Rent teoretiskt skulle det ju kunna vara ett barn som stog där, och även om jag inte skulle känna någon skillnad på det heller...alltså skulle jag aldrig våga göra det utan garanti
Att det är en okänd KVINNA i så fall. Vad är det med som är så svårt att begripa
Att ha en garanti för att det är en kvinna är inte samma sak som en intervju...
Att det är en okänd KVINNA i så fall. Vad är det med som är så svårt att begripa
Att ha en garanti för att det är en kvinna är inte samma sak som en intervju...
Just därför (OM jag skulle göra det, är inget jag direkt går och trånar efter) så skulle någon jag litat på, tex frugan få vara med på andra sidan.
Om så inte var fallet skulle jag aldrig deltaga i en sådan aktivitet.
Har du svårt för läsförståelsen eller?
Nej, då hade jag väl inte skrivet att om jag skulle PROVA det...
Läsförståelse var det som sagt...
Och uppenbarligen gillar en del kvinnor det, bla Pussan i tråden. Om du googlar lite finns det gott om amatörklipp på verksamheten också...
Märks det är sommarlov...
Min fru älskar att bli halsknullad... Så att hon klöks...
Om vi nu ska byta ämne...
Suck...
Läsförståelse igen...
Jag skrev att det finns vissa kvinnor som gillar det. Vart skrev jag att ALLA gillade det?
Om det finns tex 10 kvinnor i Sverige som gillar GH, så är det vissa kvinnor.
Vet för övrigt fler som gillar att halsknullas på det viset...
Så du hittar på egna betydelser av det jag skriver, som du tycket passar...
Okej, då vet vi det. Tack
Här är ett litet visdomsord till dig innan jag går och gör nått vettigare.
Att vara en idiot är ungefär som att vara död, lätt för idioten, men jobbigt för omgivningen...