Gloryhole
Jag skulle tycka det var grymt läckert att bli avsugen och knullad utan ha nån aning om vem det var på andra sidan, så länge jag vart helt säker på att det var en kvinna.
Men inte blivet av att testa ännu tyvärr.
Jag skulle tycka det var grymt läckert att bli avsugen och knullad utan ha nån aning om vem det var på andra sidan, så länge jag vart helt säker på att det var en kvinna.
Men inte blivet av att testa ännu tyvärr.
Låter som ett utmärkt sätt att samla på sig nya könssjukdomar.
Tänk sedan så öppnar sig en dörr och killen på andra sidan som man just knullat och sugit ser ut som Danny DeVito i Batman Återkomsten.
Killar som print måste ha en kvinna på andra sidan. Ni kommer ju aldrig få se vem som suger av er och du kommer knappast känna skillnaden. Så njut av en skön avsugning ist.
Eller så står HIV-Mannen där, då har det stor betydelse.
Rent fysiologiskt lär du nog känna att ett barn står på andra sidan. Men det är ju det som är mystiken med GH du ska inte veta vem som suger av dig. Du är där för att få njutning. Vad är syftet med ett GH om du ska intervjua den bakom? Då kan du lika gärna hålla dig till vanlig avsugning
Haha visst lycka till. Oddsen att du stoppar in den lilla och en tjej står på knä där är ganska liten. Skulle du få action i ett GH så är det större sannolikt att ni två har nått gemensamt. Dvs varsin grej att trycka igenom hålet.
Nej då kan läsa felfritt. Bara informera sånna som dig att oddsen är liten att det är nån kvinna som vill suga av random kukar på ett GH. Det är nått NI internetrunksre har en tendens o tro. Haha ska du sätta frugan på andra sidan? Oooo vilken mystik. Som o sätta papperspåse på kärringen o låta henne hålla på. Har du ens vart vid ett GH? Du låter väldigt rookie.
För du statistik över att en anonym profil på FL säger att hon vill göra det. Och du blandar in amatörporren wow. Bra källor mannen. Ska du säga att kvinnor älskar bli halsknullade brutalt med för den finns ju bland amatörporren med. Åk till ett GH och hör av sig sen. Sommarlov? Har inte haft det på flera år
Ja precis du vet EN men du för statistik som om att ALLA gillar det.
Lipa om läsförståelse du några citat till. Hur man tolkar hur nån skriver jämfört med vad nån menar över text får du stå för själv.