• Anonym (Hej)

Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?

Funderar på att låta håret växa, men undrar hur ?ovanligt? eller ?vanligt? det är när man är 35 år eller äldre att man slutar helraka muffen. Ni som ansar eller ?rakar bikini-linjen?, räknar jag inte till helrakat.

• Svar på tråden Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?
  • Pussan
    Anonym (Hej) skrev 2019-08-17 16:57:23 följande:

Vad jag kan avläsa av tråden så kommer majoriteten av alla ?äldre? kvinnor jag ser på badhus att vara helrakade. Vilket inte känns så kul att vara ensam där med 1-2 veckors utväxt. Får skippa att visa muffen för att passa in på badhuset.

Men du ska göra och vara som du vill och inte bry dig om vad andra gör!
  • riboflavin

Rakhyvel är djävulens påfund, jag vaxar/epilerar allt utom landningsbanan. Närmare 40 än 35. Men vad spelar det för roll hur andra gör? Det är ju din muffla.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (A)
    Pussan skrev 2019-08-17 23:08:17 följande:
    Men du ska göra och vara som du vill och inte bry dig om vad andra gör!
    Håller med
  • John69
    Anonym (Hej) skrev 2019-08-14 17:30:50 följande:

Funderar på att låta håret växa, men undrar hur ?ovanligt? eller ?vanligt? det är när man är 35 år eller äldre att man slutar helraka muffen. Ni som ansar eller ?rakar bikini-linjen?, räknar jag inte till helrakat.

Sambon 35+

Helslät!
  • HasseA
    Anonym (Hej) skrev 2019-08-17 16:57:23 följande:

Vad jag kan avläsa av tråden så kommer majoriteten av alla ?äldre? kvinnor jag ser på badhus att vara helrakade. Vilket inte känns så kul att vara ensam där med 1-2 veckors utväxt. Får skippa att visa muffen för att passa in på badhuset.

På nakenbad är det vanligast med rakat, men nog finns det helt orakade också. Så inte behöver du bry dig om en sån sak, du gör väl som du vill?
  • Anonym (Kåt kvinna)

...helt orakad här, men är inte särskilt hårig har jag insett. kvinna 45+. Jag tycker personligen att helrakat är extremt avtändande och skulle ha mycket svårt för att tända på en hårlös man. Tur det finns alla sorter!

• Jonas81666
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2019-08-19 22:43:21 följande:

...helt orakad här, men är inte särskilt hårig har jag insett. kvinna 45+. Jag tycker personligen att helrakat är extremt avtändande och skulle ha mycket svårt för att tända på en hårlös man. Tur det finns alla sorter!

Härligt , orakad man! Svara privat ?
  • Anonym (Kåt kvinna)
    Jonas81666 skrev 2019-08-19 22:59:25 följande:

Härligt , orakad man! Svara privat ?

Javisst har jag orakad man... sexig och hårig.
  • Jonas81666
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2019-08-19 23:05:05 följande:

Javisst har jag orakad man... sexig och hårig.

Härligt ????????! Skriv privat kram
  • Anonym (Kåt kvinna)
    Jonas81666 skrev 2019-08-19 23:11:46 följande:

Härligt ????????! Skriv privat kram

Varför privat? Vill du diskutera rakning kan du göra det här.
Svar på tråden Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?