• Anonym (Hej)

Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?

Funderar på att låta håret växa, men undrar hur ?ovanligt? eller ?vanligt? det är när man är 35 år eller äldre att man slutar helraka muffen. Ni som ansar eller ?rakar bikini-linjen?, räknar jag inte till helrakat.

• Svar på tråden Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?
  • Jonas81666

[quote=79843386][quote-nick]Anonym (Kåt kvinna) skrev 2019-08-19 23:18:21 följande:[/quote-nick]Varför privat? Vill du diskutera rakning kan du göra det här.[/

Så sant , tänkte mer privata frågor ! Kram

• Anonym (SlätaSara)

35+ och kör helrakat . Varför skulle man sluta raka för man passerat 35?

• Anonym (fresh)

Helrakat är sååå 90-tal, det är bara gamla människor som inte hänger med som gör det. Idag trimmar man istället och på sin höjd fixar bikinilinjen. Btw så är helrakat ganska ofräscht då fukten ligger kvar på huden istället för att ledas bort av håret och då kan svamp och bakterier frodas.

• Jonas81666
    Anonym (fresh) skrev 2019-08-19 23:40:11 följande:

Helrakat är sååå 90-tal, det är bara gamla människor som inte hänger med som gör det. Idag trimmar man istället och på sin höjd fixar bikinilinjen. Btw så är helrakat ganska ofräscht då fukten ligger kvar på huden istället för att ledas bort av håret och då kan svamp och bakterier frodas.

Okej så sant , tjej i ålder ? Kram
  • Anonym (HannaSophia)
    Jonas81666 skrev 2019-08-19 23:41:14 följande:

Okej så sant , tjej i ålder ? Kram

"kram"... Näe fy fan....
  • Jonas81666
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-08-20 00:02:34 följande:

"kram"... Näe fy fan.... haha sorry ! Sant

• Anonym (789)
    Anonym (Hej) skrev 2019-08-17 16:57:23 följande:
    Vad jag kan avläsa av tråden så kommer majoriteten av alla äldre kvinnor jag ser på badhus att vara helrakade. Vilket inte känns så kul att vara ensam där med 1-2 veckors utväxt. Får skippa att visa muffen för att passa in på badhuset.
    Det är noll och ingen kvinna på badhus som bryr sig om hur andra kvinnor ser ut mellan benen. Så länge som inte håret sticker ut runt bikinin/baddräkten (det är det ingen som vill se)

Gör som du vill och strunta i att tänka på andra.
  • Anonym (C)

Jävligt sexigt att så många kvinnor håller det rakat och fint

• Anonym (Well)
    Anonym (Hej) skrev 2019-08-14 17:30:50 följande:

Funderar på att låta håret växa, men undrar hur ?ovanligt? eller ?vanligt? det är när man är 35 år eller äldre att man slutar helraka muffen. Ni som ansar eller ?rakar bikini-linjen?, räknar jag inte till helrakat.

Jag började raka mig efter 35. Fast med frisyr, jag spar en ansad triangel framtill. Pga det är snyggast.

När jag var yngre körde jag på naturlig hårig look.
  • Anonym (Well)
    Anonym (Hej) skrev 2019-08-14 17:30:50 följande:

Men du ska såklart göra det du känner för. Allt är ju lika ok. Dessutom är det väldigt vanligt att även yngre tjejer låter håret växa. Det är en fråga om tycke och smak.
  • Anonym (mm)

Gillar rakat men inget måste ... slipper ju i och för sig
    gärna sticka nyllet i en pälsmössa....
    Smak o lukt är väl viktigare men vill ju inte avbryta
    för att plocka bort hår ur käften.

• Pussan
    Anonym (fresh) skrev 2019-08-19 23:40:11 följande:

Vilket larv. ¨det är bara gamla människor....som gör det. Idag trimmar man....¨ Som om det skulle vara ett rättesnöre för mänskligheten vad yngre gör. Vet du vad fresh, det var faktiskt inte din generation som uppfann sexlivet!

Nej tvärtom! Alltså så här:

Hårigt är sååå 10-tal. Det är bara unga människor som saknar erfarenhet som visar sig med luden fitta. Vi som har utvecklat vårt sexande under många år med olika patners rakar rent. Dessutom är det väldigt ohygieniskt för våra partners att få könshår i munnen.
  • Sgtwolf

Helrakat är individuellt. Har inget med ålder att göra.

Själv föredrar jag iaf en kisstofs.

Möjligt att äldre ser rena kön som barnsex. Beroende på det, så är det möjligt att äldre föredrar en tofs att leka med eller renrakat........

• Knodden
    Zaranilsson skrev 2019-08-20 18:20:54 följande:

37 och har rakat.

Så underbart
Svar på tråden Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?